וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוורקינג על הפרצוף של הצעירה בביקיני שהתעלפה מאגרוף - מעורר סערה

22.3.2017 / 12:18

סטודנטית בביקיני קיבלה אגרוף מחברתה ללימודים אחרי שזו תפסה אותה עושה טוורקינג לחבר שלה. אחרי שהתעלפה, הטירוף נמשך כשאחת אחרת עלתה על המסכנה ועשתה לה בנקמה טוורקינג בפנים

צילום מסך

קרב בין צעירות בביקיני שהתחולל בחוף הים עורר הרבה רעש ברשת השבוע ודווקא יותר בגלל מה שקרה אחריו. בסרטון שצולם במהלך מסיבת חוף בדרום פאדרה איילנד שבטקסס, נראות שתי צעירות מתגרות זו בזו עד שאחת מהן מאבדת שליטה, מעיפה אגרוף לפנים של השניה ומפילה אותה לריצפה בנוקאאוט. ההפסד שלה כנראה לא הספיק למחנה השני, כשאחת מחברותיה של המנצחת ניצלה את עילפונה, עלתה עליה ועשתה לה טוורקינג בפנים לעיני כולם.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, המחלוקת בין השתיים החלה כשהברונטית בת ה-17 תפסה את קלסי בת ה-18 עושה טוורקינג לחבר שלה. הסרטון הפך לויראלי כשקלסי סיפרה לעוקבים שלה בטוויטר שהיא הייתה שיכורה מדי כדי להשיב מלחמה ולכן הקרב לא היה הוגן. היא הרגיעה אותם וסיפרה שבניגוד למה שנראה בסרטון, היא לא סבלה מזעזוע מוח ומצבה טוב. "עיניי בקושי היו פקוחות. אפילו לא ראיתי שהיא מתכוונת להכות אותי. הייתי יותר מדי שיכורה", היא כתבה. מאוחר יותר סיפרה שהיא לא פלירטטה עם החבר של השנייה ושהוא זה שמשך אותה לרחבה כדי לרקוד איתה.

קרב בין בחורות בביקיני. צילום מסך
אחרי שהצעירה בביקיני התעלפה ואיבדה הכרה - חברתה עשתה עליה טוורקינג/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

שתי צעירות ביצעו טוורקינג נועז על ארון קבורה באמצע הלוויה

לכתבה המלאה

התקרית צולמה ע"י כמה מהסובבים שצרחו בבהלה כשקלסי התמוטטה על גבה. חבריה ניגשו לעזרתה והעירו אותה בסיגריה וחיבוק. כשהתעוררה הבחינה באחת הבנות מצלמת אותה מקרוב וצעקה לה להפסיק. המשטרה שוחחה עם שולפת האגרופים מאוחר יותר אך הניחה לה לדרכה. הוריה, למרבה הפלא, אפילו תמכו בה על המעשה וסיפרו שהם גאים בה על ש"נתנה לילדה הזאת את מה שמגיע לה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלירטטה או לא פלירטטה עם החבר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצופים הזדעזעו מהתקרית ולא פחות מ"טוורק הנקמה" שאחת הבנות ביצעה על קלסי המעולפת, "למה היא עושה על הבחורה המסכנה הזאת טוורקינג? לא מספיק מה שהיא עברה?", כתב אחד הצופים בתגובה ואחר הוסיף: "זה מאכזב ומגעיל להחריד. אם אתן רוצות להרביץ, תראו קצת נימוס ולכו ללמוד אמנויות לחימה. אל תהיו בהמות ברחוב". זו רק דוגמא אחת להתנהגות האנטי חברתית תחת שכרות שמפגינים סטודנטים במהלך חופשת האביב. במהלך החופשה אלפי ילדי קולג' יוצאים לנופש בחופים השונים כדי ליהנות מהאקלים החמים שבין הסמסטרים ומפריזים בשתיית אלכוהול.

הצעירה ספגה "טוורק נקמה". אינסטגרם, צילום מסך
קלסי בימים טובים יותר/צילום מסך, אינסטגרם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האירוע צולם ממספר ניידים שונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully