וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשות 1000 ו-2000: עורך דינו של נתניהו מסר עדות במשטרה

20.3.2017 / 13:01

עו"ד דוד שמרון מסר עדות במשרדי להב 433 בנוגע לחקירות המתנהלות נגד ראש הממשלה. נתניהו עצמו נחקר עד כה ארבע פעמים בגין חשדות לקבלת טובות הנאה מאנשי עסקים ובתיאום הסיקור אודותיו בידיעות אחרונות

צילום: ערוץ 1

(בווידאו: חקירתו הרביעית של רה"מ נתניהו)

עורך הדין דוד שמרון, המייצג את ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסר היום (שני) עדות במשטרה בנוגע לפרשות 1000 ו-2000, שבהן נחקר ראש הממשלה כחשוד. פרשה 1000 כוללת חשדות לקבלת טובות הנאה מאנשי עסקים, ופרשה 2000 עוסקת במגעים של ראש הממשלה עם מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס.

ראש הממשלה נחקר עד כה ארבע פעמים במסגרת החשדות נגדו. בפרשה 1000, שבמרכזה עומדים המפיק ארנון מילצ'ן ואיש העסקים ג'יימס פאקר, הוא עומת עם עדויות של מילצ'ן נגדו. בפרשה 2000 נתפסו הקלטות של שיחות בינו לבין למוזס, שעסקו בשינוי הסיקור של ראש הממשלה בעיתון.

חקירות נתניהו התמקדו בקשרים שלו עם מילצ'ן ופאקר, ובחשד שקיבל מהם הטבות ומתנות בשווי של מאות אלפי שקלים. מילצ'ן עצמו תושאל בביתו בלוס אנג'לס, אך פאקר טרם נענה לבקשה לחקור אותו. החקירה הרביעית, בתחילת החודש, הופרעה בעקבות שיחה שקיבל רה"מ מנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נושא: עורך הדין דוד שמרון, ראש צוות המשא ומתן הקואליציוני מטעם הליכוד ביתנו, מגיע לישיבה לשם הקמת הקואליציה. דרור עינב
מסר עדות במשטרה. שמרון/דרור עינב

שמרון, בן דודו של נתניהו, מעורב גם בפרשה 3000, העוסקת ברכש כלי שיט מגרמניה. במסגרת הפרשה, שנתניהו אינה חשוד במעורבות בה, הוטה לכאורה מכרז לרכישת ספינות מגן כך שיתאים לתאגיד הגרמני "טיסנקרופ". בפרשה זו מעורבים גם מפקד חיל הים לשעבר, אלוף (במיל') אליעזר מרום ומיקי גנור, המתווך שייצג את המספנה הגרמנית.

בתגובה להודעה על פתיחת החקירה בפרשה, מסר שמרון: "אני מברך על החלטת היועץ המשפטי לפתוח בבדיקה. אני סמוך ובטוח, כי לאחר שהדברים יבדקו על ידי גורם מקצועי אובייקטיבי, יתברר אחת ולתמיד שלא נפל כל דופי בפעולותי ושהכל נעשה בהתאם לדין ולהסדר ניגוד העניינים. מובן מאליו שאני אשתף פעולה עם גורמי הבדיקה ככל שאדרש".

בנימין ושרה נתניהו בטקס אזכרה לזכרו של רון נחמן, אריאל. פברואר 2-17. ניב אהרונסון
נחקר ארבע פעמים. רה"מ נתניהו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully