וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי אש במחנה פליטים בשכם: שוטר פלסטיני נהרג; מבוקש נפצע

איש הביטחון הלאומי הפלסטיני נורה בראשו ומת במהלך מעצר מבוקש במחנה הפליטים בלאטה, ושוטר נוסף נפצע. בתום כ-15 דקות של עימותים, בכיר גדודי חללי אל-אקצא פונה לבית החולים לאחר שנפגע מכדורים בראשו ובבטנו

צלמים זמניים מורשים

שוטר פלסטיני נהרג הלילה (שני) ונוסף נפצע בעימותים עם חמושים במחנה הפליטים בלאטה שבשכם, במהלך ניסיון מעצר מבוקש. גורמי ממשל מקומיים מסרו לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" כי השוטר שנהרג הוא איש הביטחון הלאומי הפלסטיני חסן עלי אבו אל-חאג', תושב הכפר כובר שמצפון לרמאללה, שהתחתן לפני כחצי שנה.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת הפלסטיניים, אבו אל-חאג' נפגע מירי לראשו במהלך העימותים במחנה הפליטים. תנועת השלטון, פתח, פרסמה מודעת אבל לאחר היוודע דבר מותו של אבו אל-חאג'. המבוקש, בכיר גדודי חללי אל-אקצא אחמד אבו חמאדה, נפגע מכדור בראשו ובבטנו, והועבר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רפידיא בעיר. מצבו הוגדר קשה, אולם ככל הידוע לא נשקפת סכנה לחייו.

עוד דווח כי צעירים תושבי מחנה הפליטים ניסו לחסום במהלך הלילה את כניסתם של כוחות הביטחון הפלסטיניים לאזור. גורמים במחנה הפליטים סיפרו כי השוטרים נכנסו למחנה בלבוש אזרחי, והעימותים בין הצדדים נמשכו כ-15 דקות.

עוד בוואלה! NEWS:
אסד משנה את כללי המשחק - ועכשיו תור ישראל להציב קו אדום
"ירה ללא רחמים": ארבעה מאסרי עולם למחבל שרצח שלושה בגוש עציון
משבר התאגיד: השרים מנסים לגשר בין נתניהו לכחלון

אחמד אבו חמאדה, בכיר גדודי חללי אל-אקצא, בלאטה, 20 במרץ 2017. טוויטר, צילום מסך
צעירים חסמו את הכניסה למחנה. אבו חמאדה, הלילה/צילום מסך, טוויטר

חילופי האש הקטלניים מגיעים כשבוע לאחר ש-11 בני אדם נפצעו בעימותים עם כוחות המשטרה הפלסטינית, במהלך הפגנה מחוץ לבית המשפט באל-בירה, מצפון לרמאללה, במחאה על משפטו של באסל אל-אערג', הפעיל שנהרג לפני בעימותים עם כוחות ימ"מ בעיר. בין הפצועים, אביו של אל-אערג', מחמוד, שהועבר לבית החולים.

במהלך העימותים, דווח על שימוש בגז מדמיע מצד כוחות המשטרה, ועל תקיפת עיתונאים בדרישה שלא יתעדו את המתרחש. אל-אערג', שנהרג בהיתקלות לילית באזור המסגד הגדול של אל-בירה, כשהסתתר באחד הבתים, עמד למשפט יחד עם חמישה נאשמים נוספים, בגין החזקה לא חוקית של נשק. בתום הדיון היום, נקבע כי תיקו של באסל ייסגר בשל מותו, וכי הנאשמים האחרים ישובו לבית המשפט בסוף החודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully