וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה יותר מ-40 פעמים: סדאם חוסיין ההודי לא מצליח להשיג עבודה

לפני 25 שה החליט סבו של חוסיין כי אם יקרא לנכדו על שם הדיקטטור העיראקי, הוא יגדל לאדם "חיובי". אלא שבשנתיים האחרונות, חוסיין, מהנדס ימי בהכשרתו, לא מוצא עבודה בשום חברה. כעת, מאבקו לשינוי שמו עובר לבית המשפט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מפחדים להעסיק אותי". סדאם ההודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סבו של סדאם חוסיין ההודי סבר כי בהענקת לו שמו הוא יגדל ויהפוך לאדם "חיובי". אלא ש-25 שנים אחרי, המהנדס הימי מג'משדפור שבמדינת המחוז ג'הרקאנד לא מסוגל יותר לעמוד בעול שנושא שמו. חוסיין סיים לפני שנתיים ללמוד הנדסאות ימית באוניברסיטת נורול אסלאם, אך מאז לא מצליח למצוא עבודה.

הבעיה העיקרית במציאת משרה הולמת לכישוריו היא שמו, הזהה לשמו של הדיקטטור מעיראק שהוצא להורג ב-2006. חוסיין הדיקטטור הואשם בפשעי מלחמה נגד בני עמו עד שהודח בידי ארצות הברית ב-2003.

"בני אדם מפחדים להעסיק אותי", אומר חוסיין ההודי בריאיון ל"הינדוסטן טיימס". קורות החיים שלו נדחו כ-40 פעמים בראיונות אצל חברות בינלאומיות. חבריו לכיתה מרחבי העולם כבר הצליחו להבטיח לעצמם עבודות, ורק חוסיין נותר מובטל למרות שסיים במקום השני במחזור של 2014.

עוד בוואלה! NEWS:
ועדת המודיעין בבית הנבחרים: אין קנוניה בין קמפיין טראמפ לרוסיה
עיראק: כוחות הביטחון מתקדמים לכיבוש המסגד הגדול במוסול
לראשונה מאז עלה לשלטון: חמאס גזר עונש מוות על סוחרי סמים

וואלה בשכונה - אבי יששכרוף. מערכת וואלה!
סדאם חוסיין מעיראק/מערכת וואלה!

בששת החודשים הראשונים מאז שסיים ללמוד, לא הבין חוסיין מדוע הוא נדחה בכל פעם. "כשהתחלתי לבדוק עם מחלקות משאבי אנוש בחברות שאליהן התראיינתי, אמרו לי כי השם שלי בעייתי", שחזר. הוא סיפר כי אמרו לו ששם כמו שלו מעלה חשד, במיוחד כשיצטרך לדבר עם גורמים מחוץ למדינה, או לטוס לחו"ל.

בלית ברירה, החליט חוסיין לשנות את שמו, אלא שאז גילה כי זו בעיה בפני עצמה. הוא שינה את שמו לסאג'יד בכל המסמכים שברשותו, בהם דרכון, תעודת זהות ורישיון נהיגה. המוסד היחיד שסירב לשנות את שמו במסמכיו היה האוניברסיטה. הוא אף פנה לגוף המפקח על ההשכלה הגבוה במדינה (CBSE), אך הוא טרם השיב לו תשובה בנושא.

סאג'יד חוסיין החליט לא לוותר וביקש מבית המשפט העליון של ג'הרקאנד להורות ל-CBSE לעתור לבקשה לשינוי שמו. בית המשפט בדרך כלל נזהר בבקשות כאלה מחשש לאזרחים המנסים להונות את המערכת, אך קבע שימוע בנושא בעוד חודשיים. למרות כל המהמורות, חוסיין לא כועס על סבו אף שהוא מרגיש כי הוא משלם על בורותו. "אני קרבן של פשעים שמישהו אחר ביצע", אמר בריאיון.

סדאם חוסיין ההודי אינו היחיד בעולם שסובל מאותה בעיה. סדאם חוסיין אחר, עיתונאי עיראקי העובד ברמאדי, סיפר ל-BBC כי אביו פוטר מעבודתו הממשלתית כי לא הצליח לשכנע את מעסיקיו כי הוא אינו חבר במפלגת הבעת' של הדיקטטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully