וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפטו בעצמכם: האם הבחור הזה באמת הותקף באלימות ע"י רוח רפאים?

20.3.2017 / 12:06

בסרטון המצמרר נראה גבר מסתובב בחדרו עם ספר כשלפתע דלת הבית נפתחת, דמות שחורה נכנסת, מפילה אותו לרצפה וגוררת אותו. השאלה המתבקשת היא האם זה אמיתי? והאם בכלל קיים תיעוד מאומת לקיומם של רוחות רפאים?

צילום מסך

גולשים רבים ברשת מבועתים אחרי שראו את הסרטון המצמרר הזה של (לכאורה) רוח רפאים תוקפת צעיר מסכן בביתו. בסרטון, שצולם במצלמת אבטחה ביתית, נראה הבחור ניגש למדף הספרים שליד דלת הבית, בוחר ספר ומעיין בו כשהוא מסתובב ליד דלת הבית. לפתע הדלת נפתחת ודמות שחורה לא ברורה נראית נכנסת דרכה. הדמות מפילה לכאורה את הבחור לרצפה וגוררת אותו מרגלו. לא ברור מה עלה בגורלו של הבחור שכן הוא נגרר אל מחוץ לפריים.

הותקף ע"י רוח רפאים. YOUTUBE, צילום מסך
רגע התקיפה/צילום מסך, YOUTUBE

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

רוח רפאים מטילה אימה באחד מבתי הכלא המסוכנים בברזיל

לכתבה המלאה

אז כן, ברור לנו שאי אפשר להגיע למסקנות חותכות שזה מה שבאמת קרה שם. לא רק שלא נמצאה עד כה שום הוכחה מתועדת לקיומם של רוחות רפאים, צופים רבים טוענים שהסרטון נראה מזויף מכל כך הרבה סיבות. אם זו הבחירה המשונה של הבחור לעיין בספר בעמידה, אם זו הנפילה התיאטרלית מדי ואם זה זה שכף רגלו של הנתקף לא נראית במצלמה ויתכן שלמעשה מחוץ לפריים נמצא אדם אמיתי שגורר אותו משם. חוץ מזה, אחד הצופים טוען שהסרטון מזויף כי הוא מכיר את הבחור וכבר נתקל בו בסרטון אחר, שם הותקף לכאורה ע"י רוח רפאים בקניון. אז או שהוא מזייף סרטים באופן קבוע, או שהוא ממש הרגיש מישהו בעולם הרוחות.

כל הסיבות שלעיל לא מנעו מרבים להאמין למה שראו או לפחות להאמין שזה אפשרי, "זה היה ממש מפחיד. זה קרה באמת?" כתב אחד ואחר הוסיף: "זה נראה אמיתי. מצד שני, יש כל כך הרבה קטעים מזויפים ברשת שקשה לומר בוודאות". מה אתם אומרים?

  • עוד באותו נושא:
  • רוח רפאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully