וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה נראה כשגבר תופס את אשתו בוגדת בו על חם

25.3.2017 / 6:51

שכנה משועשעת צילמה גבר עירום עומד כפוף על גג בניין ומנסה להסתתר. ברשת כבר הגיעו למסקנה שהוא ניסה להסתתר מבעלה של המאהבת שלו ושכח שהדירה שלה נמצאת בקומה העליונה בבניין רב קומות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

TWITTER

מאהבים נוטים לברוח מהחלון כשהבעל חוזר הביתה מוקדם - ולכן סביר להניח שהגבר המסכן שנצפה בשבוע שעבר עירום על גג בניין בצרפת הוא למעשה מאהב שכמעט נתפס במעשה. אממה, או שהבחור שכח לרגע שהדירה של המאהבת שלו נמצאת בקומה האחרונה בבניין רב קומות או שסדר העדיפויות שלו שגוי, שכן הוא העדיף למות בנפילה מגובה רב מאשר להתעמת עם איזה בעל עצבני.

ערום מתחבא על הגג. צילום מסך
אולי הוא סתם עשה סקווטים בשביל הכיף?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כשאנשים שיכורים עושים דברים מביכים במיוחד - זה קורע מצחוק

לכתבה המלאה

לכאורה - ומאחר שאנחנו חייבים להתייחס לעובדות - אין שום הוכחה שהאיש הוא מאהב נמלט, אולם התמונות במקרה הזה מדברות בעד עצמן. הבחור נעמד כפוף מתחת לחלון הדירה ותועד במצלמת הנייד של אחת השכנות המשועשעות מהמחזה. אחד הצופים כתב בתגובה לסרטון שגם אם המאהב הצליח לחמוק מעיניו של הבעל הנבגד ויצא מכל התסבוכת הזאת בחיים, ספק אם ייקח זמן עד שהבעל יעלה על הסיפור הזה בעצמו. "הבעל יראה את הסרטון הזה בפייסבוק, יצחק במשך 30 שניות ואז פתאום יבין שזה למעשה החלק הקדמי של הדירה שלו", הוא כתב. אחר סיכם: "אתה מסכן את החיים שלך עבור אישה של מישהו אחר. זה הדבר הכי טיפשי שראיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully