וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תשיגו צואה בריח לבנדר - וזה יציל לכם את הזוגיות

23.3.2017 / 7:31

מטהרי האוויר הרגילים לא מצליחים לנטרל את הריח הרע של הצואה שלכם? המוצר הביזארי הזה יעשה את העבודה - ויש גם לקוח אחד שמספר שזה הציל לו את הנישואים

AIR WICK

אין דבר מביך יותר מלהשאיר ריח רע בשירותים שאינם רק שלך. אם זה בשירותים ציבוריים, בעבודה או אצל חברים - אתה רק מתפלל שאף אחד לא ייכנס לתא מיד אחריך. לצערנו, מטהרי האוויר הקיימים לא תמיד מצליחים לגבור על הריח - ויותר מכך - יוצרים שילוב קטלני אפילו יותר. מוצר חדש מבטיח לנטרל כל ריח - מהקל ועד החמור ביותר - כשאחד המשתמשים כבר סיפר שהתכשיר המיוחד הציל לו את הנישואים.

חברת Reckit Bensicker השיקה תכשיר מיוחד הנקרא V.I.Poo שנועד ללכוד ריחות רעים בשירותים. על פי הפרסומת הביזארית (אפילו יותר מהמוצר עצמו), יש לרסס מעט מהתכשיר אל תוך האסלה. החומר יוצר שכבת הגנה שלוכדת בתוך המים את הריח המסריח של "הדונטס המרושעים שלכם", כפי שנאמר בפרסומת. החומר לא רק חוסם את הריח הרע, הוא גם מפיץ ריח מרענן וגם כאן אתם יכולים לבחור בין לבנדר, ורדים או פירות יער. עלותו של התכשיר רק 8 יורו והוא קומפקטי ונכנס בקלות לתיק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המוצר שילכוד את הריח הרע בשירותים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

השלפוחית שלכם קוראת: למה יש אנשים שצריכים להשתין כל הזמן?

לכתבה המלאה

צחוק-צחוק, אבל המוצר הזה באמת עובד, לפחות אם נסמוך על דעת אחד הקונים שכתב ביקורת סופר מפרגנת על המוצר באמזון וסיפר שזה אפילו הציל את הנישואים שלו. "הקקי שלי מסריח", הוא כתב, "'אני תמיד אומר למשפחה שלי ש'זה אמור להריח רע' כשהם מתלוננים על הריח. אני לא יכול לשנות את הריח של הקקי שלי. לא היה לי פתרון לבעיה אז נאלצתי לשחרר את ה'ילדים שלי בבריכה' כשף אחד לא נמצא. פתאום הפרסומת של המוצר המדהים הזה הופיעה באחד מערוצי הילדים. בהתחלה חשבתי שזו בדיחה, אבל חיפוש מהיר בגוגל עזר לי לגלות שנמצא פתרון לבעיה שלי".

הוא הוסיף: "קניתי כמה בהתרגשות והייתי להוט לבדוק את העניין. הזמנתי לי גם ארוחה הודית שתעזור לי ברגע האמת. המתנתי בסבלנות ומהר מאוד הבטן שלי אותתה לי שהגיע הזמן. ריססתי 5 פעמים מה-VIPOO על פני המים שבאסלה ונתתי ל'מר בראון' לצאת אל הים'. שאפתי את האוויר בחשש, בעדינות בהתחלה. לבנדר. שאפתי עמוק הפעם. לבנדר. שאיפה נוספת – לבנדר. זה עבד. זה באמת עובד. בהתחלה ניסיתי לא להתרגש יותר מדי. אומרים שכלבים לא יכולים להריח את הקקי שלהם. אולי זה היה מקרה דומה? הייתי צריך עוד זוג נחיריים כדי לבדוק את מלוא העוצמה של ה-VIPoo".

"אשתי היא האישה הכי רגישה לריחות שאני מכיר (וגם זו שנעלבת הכי בקלות). חיכיתי עד שתהיה רגועה לגמרי, ואז עשיתי את הצד שלי. נאבקתי לא לצחוק כשביקשתי ממנה להריח (לא משנה בן כמה אתה, קקי זה תמיד דבר מצחיק). פרצוף הגועל שאני נוהג לקבל מאשתי הפך במהרה לתדהמה. הצחנה הצפויה לא הופיעה. הבדיקות שלי הושלמו. החומר הזה עובד. הפיצו את הבשורה. תמנעו את הסבל".

המממ... תודה ששיטפת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully