וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: דפוס "זיג-זג" שהופיע על אגם קפוא משגע את איסלנד

20.3.2017 / 0:11

תושבים שהבחינו בציור שהתפרש לאורך של כשני קילומטרים על פני האגם, החלו לפתח שלל תיאוריות לגבי מקורותיו, בהן חייזרים או מפלצות תת ימיות. ההסבר האמיתי מעניין בהרבה. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

תושבי אזור אגם ת'ינגוואלאבהטן באיסלנד, תוהים בימים האחרונים האם חייזרים פלשו לארצם השקטה. הסיבה: דפוס זיג-זג מסודר במיוחד שהופיע על האגם הקפוא לאורך של כשני קילומטרים. תושב האזור שעבר בסביבה הבחין בדפוס המשונה והודיע לרשויות הפארק. לדבריו, לא מדובר בפעם הראשונה שדבר כזה קורה.

אחד מעובדי הפארק ציין כי התבנית הלינארית לא הופיעה באזורים באגם בהם נצפו סדקים בקרח. העובד ציין שהדפוס גרר שלל שמועות והסברים לתופעה החל ממעורבות של חייזרים וכלה במפלצות ששוכנות בקרקעית האגם. אבל אם אתם חובבי ז'אנר העל טבעי ייתכן שתתאכזבו. ההסבר לתופעה די פשוט: מדענים הסבירו כי מדובר בתופעה נדירה, אך קיימת בשם "פינגר ראפטינג", שמתרחשת כאשר שני משטחים של קרח על גבי מים דוחפים זה את זה אחד מעל השני לסירוגין ויוצרים צורה שנראית כמו אצבעות שלובות. התופעה מתרחשת רק כאשר משטחי הקרח הם באותו עובי. הסבר נחמד, אבל אנחנו מעדיפים את החייזרים.

עוד סיפורים בדקה
הפרופ' שילדיו הפריעו לו בריאיון מסביר מה קרה שם
עובד זינק מהחלון כדי לסייע ללקוחה – והציל את חייה
אב לשישה איים להצית עצמו, חולץ מהרכב – ונורה למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully