וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפתיעו אותנו מאחורי הגב - ושברו הכול": הפצועה בשוד בבת ים משחזרת

טניה לא זוכרת כמעט דבר ממה שאירע בביתה בליל חמישי. הדבר האחרון שנצרב במוחה הוא שני גברים "לא קטנים", כהגדרתה, עם מסיכות, שהפתיעו אותה ואת בן זוגה, אריה ויינשטיין. כששבה להכרה, מצאה את ביתה מבולגן והיא ובן זוגה לא מסוגלים לזוז. "אין לי אויבים", אמרה בעצב

צילום: דוברות מד"א, יותם רונן, עריכה: ורד לידני

בפנים מלאות חבורות ובגוף כואב שחזרה היום (ראשון) טניה, תושבת בת ים בת 46, שעל פי החשד נפלה קורבן עם בן זוגה אריה ויינשטיין לשוד אלים בדירתם בליל חמישי האחרון, את האירוע הקשה. "הגעתי הביתה בסביבות 19:00 בערב מהעבודה ביום חמישי. באתי לפתוח את הדלת ופתאום באו מאחורי הגב שלי שני גברים לבושים במסכות שחורות, אנשים לא קטנים", סיפרה טניה, שעדיין מאושפזת במצב בינוני-קשה בבית החולים איכילוב שבתל אביב יחד עם ויינשטיין.

"הסתובבתי אליהם והם נתנו לי מכה חזקה בפנים ובעיטות עם הרגליים. התעלפתי, איבדתי את ההכרה", הוסיפה. "הם נכנסו פנימה לבית, בפנים אריה ישן בחדר השינה לפני משמרת לילה". טניה התעוררה לאחר המכות הקשות שספגה ב-05:00 בבוקר לזירה מבהילה: בית מבולגן, תיקה ריק ובן זוגה לא מסוגל לזוז בשל הפגיעות הקשות.

"לא זכרתי כלום. ראיתי שלקחו את כל הכסף שהיה בתיק שלי והשאירו תיק ריק", אמרה. "יש לנו בית עם שלושה חדרים, כל הבית היה בלגן. לקחו את הפלאפונים שלנו, הוציאו אפילו מזוודות מלמעלה. הלכתי לאריה ואמרתי לו שהוא חייב לקום, אבל הוא לא יכול היה לזוז. עליתי לקומה למעלה לשכנה בקושי, היא עזרה לי להזמין משטרה ואמבולנס".

לקריאה נוספת:
בנו של קורבן התקיפה בבת ים: "הם אנשים שקטים, התעללו בהם בשיטת התפוז המכני"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התעלפתי, תקפו אותנו אנשים גדולים במסכות". זירת האירוע בבת ים, שישי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טניה לא מעלה בדעתה אדם שיכול לעמוד מאחורי התקיפה הקשה, או שירצה לפגוע בבני הזוג. "אני אדם שקט, גם אריה. אני 20 שנה בארץ ולא הייתה אף מריבה עם אף אחד. אנחנו בקשר מאוד טוב עם המשפחות, עם גרושתו של אריה ועם הילדים, עושים חגים ביחד, זאת משפחה טובה מאוד. לא רבנו עם אף אחד, אין לנו חובות או אויבים. אני לא יודעת מה זה היה".

לאחר האירוע פונו השניים לאיכילוב, והם עדיין מאושפזים במחלקה לטיפול נמרץ. "עברתי כבר כמה בדיקות. שברו לי הכול, הראש כואב, הגוף כואב, בעטו לי בראש, שברו לי שיניים", סיפרה טניה, שבן זוגה במצב קשה יותר. "ראיתי את אריה סופסוף, הוא לא כל כך מבין מה קורה סביבו".

טרם נעצרו חשודים בתקיפה. ממשטרת מרחב איילון נמסר כי "מדובר באירוע קשה ואלים במיוחד" וכי השוטרים יפעלו "בכל האמצעים העומדים לרשותם על מנת למצות את הדין עם האחראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully