וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים חנו באדום-לבן כדי לקנות חומוס – ואיימו בדוח על אזרח שתיעד

19.3.2017 / 0:20

ניידת של אגף התנועה תועדה במתחם עין המפרץ בקריות חונה בשולי מדרכה המסומנת כמקום אסור לחנייה. אחד השוטרים שנשאר ליד הניידת מנע את צילום לוחית הרישוי. כששב חברו עם שקית מזון ביקש מהאזרח רישיון כדי לרשום לו דוח

מתוך עמוד הפייסבוק: חדשות בזמן

ניידת של אגף התנועה של המשטרה תועדה אתמול (שבת) כשהיא חונה במתחם עין המפרץ בקריות בשולי מדרכה המסומנת באדום לבן. האזרח שתיעד את הניידת ביקש לצלם את המספר בלוחית הניידת, אך אחד השוטרים הסתיר אותה, בזמן שחברו נכנס למסעדת חומוס במתחם. התיעוד הופץ ברשתות החברתיות.

"אתה עומד באדום לבן, חבר שלך נכנס לקנות חומוס ואתה עומד כאן ומפריע לתנועה. אתה לא נותן לצלם את מספר האוטו, זה לא בסדר", אמר האזרח שתיעד את המקרה. בתגובה השיב לו השוטר: "תתלונן במשטרה". על כך השיב האזרח: "אתה המשטרה".

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה עיכבה לחקירה את הדס שטייף בחשד להפרעה לשוטר
פרסום ראשון: חודשיים אחרי - מח"ש שחזרה את הדריסה באום אל-חיראן

שוטרים החנו ניידת באדום לבן בחיפה וביקשו לרשום דוח לאזרח שתיעד, מרץ 2017. פייסבוק, צילום מסך
"בריונות כביש". הניידת חונה באדום-לבן/צילום מסך, פייסבוק

אחרי זמן קצר נראה השוטר השני חוזר לכיוון הניידת ובידו שקית מזון. השוטר פנה לאזרח שצילם את ניידת המשטרה שביצעה לכאורה עבירת תנועה המוגדרת על ידי המשטרה "בריונות כביש" ודרש ממנו להציג את רישיון הנהיגה שלו ואת רישיון כלי הרכב כדי לרשום לו דוח תנועה. זאת, בניגוד לחוק ותוך ניצול כוח המשרה שלו כשוטר.

מדוברות המשטרה נמסר: "המתנדבים בסרטון פעלו באופן שאינו עומד בקנה אחד עם ערכי משטרת ישראל, לבטח במקום שבו היו צריכים לשמש דוגמא אישית לאזרחים. במשטרת ישראל משרתים אלפי מתנדבים המקדישים מזמנם ומרצם למען המלחמה העיקשת בתאונות הדרכים, אל לנו להכפיש את שמם של כל המתנדבים שעושים עבודת קודש.
חשוב לציין כי בסיום הבירור חודדו הנהלים בקרב יתר המתנדבים. לעניין המתנדבים המצולמים, הם טופלו משמעתית וייבחן המשך שירותם כמתנדבים במשטרה".

(עדכון ראשון: 17:04)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שוטרים החנו ניידת באדום לבן בחיפה וביקשו לרשום דוח לאזרח שתיעד, מרץ 2017. פייסבוק, צילום מסך
"תתלונן במשטרה". המתנדב בזירת התקרית, היום/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully