וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה עם גנץ והופעה עם סינגולדה: נערים חולי סרטן הגשימו חלום

18.3.2017 / 13:55

במסגרת פרויקט של עמותת "רחשי הלב" המסייעת לילדים חולי סרטן זכו שני נערים בני 17 להיפגש עם הרמטכ"ל לשעבר. נער נוסף הופתע על ידי אמן הגיטרה ועלה להופיע אתו על הבמה. "אירוע מרגש"

הנער רון כלפון בפגישה עם אבי סינגולדה, מרץ 2017. עמרי גוטמן, מערכת וואלה! NEWS
"אבי קרא לי לבמה וניגן איתי". סינגולדה וכלפון/מערכת וואלה! NEWS, עמרי גוטמן

מארק גרינבלט ואליאור אבאייב, שני נערים בני 17 המתמודדים עם מחלת הסרטן, הגשימו חלום במסגרת פעילות לחג הפורים ונפגשו הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ. נער אחר, רון כלפון בן 16 מרמת הגן, קיבל שיעור פרטי מאמן הגיטרה אבי סינגולדה. את המפגשים המרגשים ארגנה עמותת "רחשי לב", המסייעת לילדים ונערים חולי סרטן בכל רחבי הארץ.

השבוע זכו גרינבלט ואבאייב לטוס במסוק בשמי הארץ. כשנחתו המתין להם גנץ. הנערים התרגשו מההפתעה ושיתפו אותו ברצונם להתנדב לצה"ל לתפקיד משמעותי והודו לו על הגעתו. נער נוסף שלא יכול היה להגיע למפגש זכה לביקור של הרמטכ"ל לשעבר בביתו.

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ יחד עם שני נערים חולי סרטן, מרץ 2017. עמרי גוטמן, מערכת וואלה! NEWS
גרינבלט ואבאייב עם גנץ/מערכת וואלה! NEWS, עמרי גוטמן

במפגש אחר שארגנה העמותה, הפתיע סינגולדה את כלפון במהלך הופעה בתל אביב והזמין אותו לעלות לבמה. השניים ניגנו יחד ובסוף ההופעה העניק לו סינגולדה גיטרה במתנה.

כלפון סיפר כי התרגש מהמפגש "אבי אפילו קרא לי לבמה וניגן איתי, זה אירוע מרגש", אמר. לדבריו, סמנכ"ל הפרויקטים של העמותה, אלון לופוביץ', "הגיע אליי בתקופה הכי אפלה והכי חשוכה בחיים שלי. היה לי חלום לנגן ולהחזיק גיטרה, ולא רק שהוא הצליח להביא לי את הגיטרה שכל כך רציתי, הוא גם הצליח להפגיש אותי עם נגן הגיטרה הכי טוב בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully