וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר חרדי הודה בפריצה לחשבון המייל של היוצאת בשאלה שהתאבדה

17.3.2017 / 16:21

החשוד, בן 29 מבני ברק, הסגיר עצמו למשטרה והודה כי פרץ למייל הפרטי של אסתי ויינשטיין ששמה קץ לחייה ביוני האחרון. זאת, לאחר שבתה הגישה תלונה במשטרה, מחשש לפרסום תכתובותיה הפרטיות של אמה

צילום: מאצ'י הוף ורויטרס, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

צעיר חרדי בן 29 מבני ברק הסגיר עצמו היום (שישי) למשטרה והודה כי פרץ לחשבון הדואר האלקטרוני של אסתי ויינשטיין, חסידת גור שיצאה בשאלה ושמה קץ לחייה ביוני האחרון. זאת, לאחר שבתה תמי מונטג הגישה תלונה במשטרה על הפריצה, מחשש לפרסום תכתובותיה הפרטיות של אמה, שעלולות לדבריה "לפגוע קשות במשפחה". החשוד שוחרר בתנאים מגבילים.

לפני תשעה חודשים התאבדה ויינשטיין לאחר שבעקבות עזיבתה את החסידות לפני כמה שנים ויציאתה בשאלה, נותקה יחד עם בתה תמי, משש מתוך שבע בנותיה. ויינשטיין, בת 50 במותה, ושמה קץ לחייה במכוניתה באשדוד – שם נמצאה גופתה. בשנים האחרונות לחייה התגוררה עם בן זוגה בעיר אזור.

ויינשטיין הותירה אחריה מכתב שבו סיפרה על מצבה הנפשי הקשה בשל הניתוק מילדיה. סיפורה עורר ביקורת קשה על התנהלות החסידות, שנחשבת לאחת הקהילות הגדולות בישראל, ולאחת הקיצוניות שבהן. טקס הלווייתה של ויינשטיין עורר סערה בשל החלטה של בתה, לחלקה לשני חלקים, הראשון חילוני וכלל שירים והנחת זרי פרחים, לבקשתה של ויינשטיין, והשני כלל טקס דתי עם אמירת קדיש שבו השתתפו גם כל בני משפחתה שנותרו בחסידות.

עוד בוואלה! NEWS:
אלמנת ההרוג בפיגוע קיבלה בשמו פרס הצטיינות משר החינוך
הותקפו במשך שעות: בני זוג נפצעו בשוד אלים בדירתם בבת ים
ארבעה פצועים, בהם אחד קשה, בקטטה בחתונה ליד רחובות

אסתי ויינשטיין, חוזרת בשאלה בת 50, נעדרת כבר יממה. באדיבות המשפחה
הלווייתה עוררה סערה. ויינשטיין/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully