וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרירנית צחקה והשפילה צעירה בחדר הכושר - וספגה אש

20.3.2017 / 6:00

דיאנה אנדרוס, מפתחת גוף בעלת 17 אלף עוקבים ברשתות החברתיות, צילמה תמונה של בחורה מעט כבדת משקל והעלתה אותה לרשת, בליווי כיתוב פוגעני. ההתנצלות הגיעה מהר מאוד

צילום מסך

בסרטון - דיאנה אנדרוס בחדר הכושר

דיאנה אנדרוס היא שרירנית בריטית עם 17 אלף עוקבים ברשתות החברתיות. אחת לכמה זמן היא מפנקת את גולשיה בתמונה ממכון הכושר או סתם מביתה. אלא שהתמונה האחרונה שהעלתה לא זיכתה אותה בלייקים, אלא להיפך. בעקבות התמונה היא ספגה אש וביקורות רבות, ואף נאלצה להתנצל בצורה פומבית.

אז באיזו תמונה מדובר? במהלך אחד מאימוניה זיהתה אנדרוס מתעמלת אחרת בהליכון שלפניה. היא החליטה לצלם אותה מאחור ולצחוק על שומני הצד שלה, דבר שהכעיס מאוד את עוקביה ועוד גולשים רבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ שסיבך אותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא

עוד באותו נושא

דוגמנית פלייבוי פרסמה תמונת עירום של בת 70 – ותואשם בחדירה לפרטיות

לכתבה המלאה
דיאנה אנדרוס מתאמנת. צילום מסך
וזה הגוף של דיאנה עצמה/צילום מסך

בתקשורת הבריטית דווח שאנדרוס פרסמה את התמונה הזו של המתאמנת מאחור, כתבה בגדול "ידיות אהבה" (כינוי לאותו שומן המצטבר בצדי הבטן) ולא שכחה להוסיף שהיא בטח מזמינה המבורגרים. הגולשים מיהרו לתקוף אותה על השיימינג שעשתה ועל הפגיעה באנשים שגופם לא חטוב כמו שלה. אפיחו המאמן האישי שלה באותו חדר כושר מיהר להתנער מהדברים שלה.

כמובן שהיא נאלצה להתנצל. "אני מתנצלת מעומק לבי על המקרה. הבנתי שטעיתי ושהבדיחה הייתה טפשית מאוד. לא התכוונתי לפגוע בה או לזלזל בה. כשצילמתי, רציתי לצחוק על זה שהיא משתמשת בטלפון הסלולרי שלה במהלך אימון ולא על שומניה. לעולם לא אפגע במישהי בכוונה" - היא כתבה ומיהרה לסגור את כל החשבונות שלה ברשתות החברתיות, עד יעבור זעם.

ההתנצלות של דיאנה - מתקבלת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שעוררה סערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully