וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתה של האחות שהוצתה למוות בקופת חולים: "כל עם ישראל מחבק אותנו"

16.3.2017 / 14:47

משפחתה של טובה קררו, שנרצחה על ידי מטופל בחולון, עדיין מוכת הלם בעקבות האירוע המזעזע. "חשוב שיזכרו, ושזה לא יקרה שוב. כולם מספרים לנו כמה הם לא מפסיקים לבכות וכמה הם אהבו אותה"

צילום: אור רביד באמצעות הסמארטפון של וואה-ווי, עריכה: שניר דבוש

משפחתה של טובה קררו, שנשרפה למוות בידי מטופל השבוע בקופת חולים בחולון, מתקשה לעכל את גודל האסון שהושת על המשפחה והיכה אותה בהלם. "לאט לאט אנחנו מעכלים את מה שקרה ומבינים שיש כאן אירוע בסדר גודל הרבה יותר גדול מאיתנו", סיפרה היום (חמישי) נופר קררו אסלן, בתה של טובה. "אימא שלי הייתה משהו מיוחד, כולה אהבה, עזרה ונתינה. אני עדיין לא מעכלת שאני אומרת עליה 'הייתה', אני לא רגילה לדבר עליה בלשון עבר".

לדבריה של קררו אסלן, טובה הייתה "כולה טוב בשמחה, כל הזמן אהבה שהיו אנשים בבית, אבה לשמח". היא מספרת כי רבים ממטופליה וילדיהם של מטופליה הגיעו לנחם את המשפחה לאחר האירוע המזעזע. "היא טיפלה בדורות שלמים. כולם מספרים לנו כמה הם לא מפסיקים לבכות וכמה הם אהבו אותה", אמרה. "אתמול הינו בלוויה והגיעו כל כך הרבה אנשים. אנחנו מקבלים חיבוק ענק מכל עם ישראל. הגיעו גם אנשים שלא הכירו את אימא שהרגישו שהם חייבים לבוא".

עוד בוואלה! NEWS:
האחיות שעבדו עם טובה שבו למרפאה שבה הוצתה: "זה רצח מתוכנן"
"יש שריפה בקופת חולים. אחת האחיות מתה": הדיווח על הרצח בחולון
החשוד ברצח האחות בחולון שחזר את ההצתה; השכנים קראו: "לשרוף אותך"

ביתה של האחות טובה קקרו: "אמא שלי לא מתה סתם, חשוב לי שיזכרו מה קרה לה". מערכת וואלה! NEWS
נופר קררו אסלן, היום/מערכת וואלה! NEWS

אמש התכנסו בתי החולים וגורמי מערכת הבריאות בכל רחבי הארץ כדי להביע את מחאתם בעקבות הצתתה למוות של קררו. בתי החולים פעלו במתכונת חירום והמרפאות שבתו עד השעה 10:00. ועדת הבריאות של הכנסת התכנסה כדי לקיים דיון דחוף בנושא. מעצרו של אשר פרג', החשוד בהצתה, הוארך בשבוע והוא נלקח להסתכלות פסיכיאטרית. ביום הרצח, דיברה נופר עם אמה ואיחלה לה בוקר טוב לפני שיצאה לעבודה. "היא ענתה לי 'בוקר טוב' ומאז לא דיברנו", סיפרה בכאב.

"אימא שלי לא מתה סתם. חשוב לי שיזכרו מה קרה לה, ואני לא רוצה שזה יקרה עוד לאף משפחה", הוסיפה בתה של טובה. "אימא עבדה יותר מ-20 שנה במרפאה. תמיד עם המון אהבה לכולם, ביקורי בית ומגיעה לאנשים שלא יכלו להגיע לקופת החולים. היא הייתה דואגת להם והורידה את הזבל. היא הייתה מלאך, והיא כל כך חסרה לנו. היא כל כך אהבה את העבודה שלה ואהבה לעזור לאנשים. באמת היא הייתה עולם ומלואו והדבק של המשפחה. אנחנו חווים כרגע אבדן גדול ופשוט מפורקים מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טובה קררו האחות שהוצתה בקופת חולים כללית בחולון, 14 במרץ 2017. פייסבוק, צילום מסך
טובה קררו/צילום מסך, פייסבוק

החשוד בהצתה, בן 77 ונעדר רישום פלילי, אמר אתמול במהלך דיון להארכת מעצרו שאינו רוצה להגיב על החשדות נגדו. פרג' סיפר בחקירתו כי "עמדתי במסדרון בכניסה לחדר, הבערתי את הבקבוק עם הדלק והשלכתי אותו למרכז החדר – אבל לא התכוונתי לפגוע באף אחד". בשיחה עם חוקרי משטרת מרחב איילון הוא לא מסר מניע למעשה. החשד הוא שהאיש נכנס לחדר האחות, שפך עליה תכולת בקבוק בנזין והצית אותה. הוא יובא מחר בבוקר להארכת מעצר.

מחוץ לסניף קופת החולים בו הוצתה קררו התאספו תושבי השכונה שהיו מטופלים שלה והדליקו נרות זיכרון לזכרה. "התעוררנו לבוקר שחור", סיפרה סיוון ברקוביץ', תושבת השכונה, "אנחנו עדיין לא מעכלים שטובה שלנו איננה עוד. שנים רבות היא נתנה טיפול מסור לבני המשפחה שלי, המעט שיכולנו לעשות זה להגיע לפה הבוקר ולהדליק נר לזכרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully