וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר של אמא נוטשת את בתה בת השנתיים בסופר

17.3.2017 / 6:35

מצלמות האבטחה בסופרמרקט קלטו את האימא נכנסת עם ילדתה ויוצאת משם לבד. המשטרה שחררה את התיעוד כדי לנסות לאתר את החשודה וזו נעצרה אחרי שפקיד בנק זיהה אותה יומיים לאחר התקרית

צילום מסך

אימא בת 31 נטשה את בתה בת השנתיים בסופרמרקט Food 4 Less שבריברסייד, קליפורניה ומואשמת בהזנחה ובסיכון חיי בתה, תחת השפעת סמים. בתקשורת המקומית דווח שהאימא, צ'יינקיאם 'סינדי' וילייסיין, תועדה ביום ראשון במצלמות האבטחה נכנסת לחנות בגופייה שחורה ומכנסיים קצרים כשבתה משתרכת מאחוריה - ויוצאת משם לבד. אחד הקונים שהרגיש שמשהו חשוד בהתנהלות של האם ובתה סיפר שהוא ניסה לפנות לאימא ולהתריע על הילדה שמסתובבת לבדה בסופר, אך זו ענתה לו "פשוט תשאיר אותה שם".

המשטרה שחררה את התיעוד המצמרר ממצלמות האבטחה וביקשה את עזרת הציבור במציאת האם. הילדה נמצאה בסביבות השעה 17:00 כשהיא לבדה, מבולבלת אך ללא פגע והועברה לטיפולם של השירותים לרווחת הילד. יומיים לאחר מכן, פקיד בנק זיהה את סינדי מהדיווחים בתקשורת ודיווח למשטרה שמיהרה למקום ועצרה אותה.

אמא נוטשת את ילדתה בסופר. צילום מסך
זו האמא שנטשה את בתה בת השנתיים בסופר/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סינדי נעצרה בעבר בגין עבירות סמים ואלכוהול ואף נכנסה לטיפול פסיכיאטרי של 72 שעות. היא גם סולקה לאחרונה מבית משפחתה, ששיתפה פעולה עם המשטרה בחקירה. במשטרה מדווחים שמצבה של הילדה טוב ושהיא נמצאת במקום בטוח. סידני צפויה לעמוד לדין על מעשיה.

השתיים בזמנים טובים יותר

בעמוד הפייסבוק שלה נכתב שהיא עובדת במשרד השריף של המחוז, אם כי במשטרת ריברסייד טוענים שהיא מעולם לא עבדה שם. יש לה בת נוספת שמתגוררת עם אביה ושמה של בתה הקטנה אותה נטשה בסופר הוא דניקה. בעמוד שלה ניתן למצוא תמונות של השתיים יחד מזמנים מאושרים יותר.

כתבה חדשותית על הפרשה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully