וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג שצולם עושה סקס בתור בפיצריה נחשף ורק האשה תענש

20.3.2017 / 6:00

דניאלה הירסט וקרייג סמית נתפסו במצלמות האבטחה כשהם מקיימים יחסי מין לעיני העובדים. המשטרה הודיעה שרק אחד מהם יועמד לדין - בגלל סיבה הזויה לגמרי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

לפני מספר שבועות סרטון שצולם במצלמה נסתרת בפיצריה בבריטניה חרך את הרשת. בסרטון נראה זוג מקיים יחסי מין בזמן ההמתנה בתור, אל מול העובדים ההמומים. לאחר תחקיר מעמיק דווח בתקשורת הבריטית שמדובר בדניאלה הירסט, בת ה-28 וקרייג סמית, בן ה-31, אשר נתפסו בדוכן של דומינוס פיצה בעיר סקרבורו שבאנגליה. השניים המתינו להזמנה שלהם וניצלו את הדקות המתות לאקט מיני סוחף לעיני העובדים במקום. בסרטון נראית דניאלה יושבת על ברכיה ומבצעת מין אוראלי בקרייג שעומד לפניה.

המשטרה הודיעה שהנושא נחקר והם ישלמו על מעשיהם, אלא שכעת מסתבר שרק הירסט צפויה לקבל כתב אישום ואילו סמית כלל לא. הסיבה: סמית נשאר בלבוש מלא בניגוד להירסט שחשפה את ישבנה בפומבי. ומה עם איבר המין שלו החשוף? תשאלו את משטרת בריטניה.

עוד בנושא

השניים סיפרו שהם פשוט "נסחפו עם הרגע". דניאלה טוענת שמבקריה פשוט משועממים, "אני מאוד פתוחה לגבי סקס במקומות ציבוריים. אני אוהבת את הריגוש, את התחושה הזאת שאולי אתפס", היא סיפרה ל-THE SUN, "ברור שלא האמנתי שיתפסו אותנו ככה ובטח שלא נמצא את עצמנו בסוף בכל רחבי הרשת". קרייג סיפר שהם נוהגים מדי פעם לעשות סקס במקומות ציבוריים - אך זה היה הנועז מכולם, "5 המקומות המועדפים עלינו היו באוטובוס, בטנדר, במלון, בבריכת שחייה ובמגרש. רצינו לראות אם אנחנו יכולים להתעלות על זה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully