וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המלכה שלנו לא חזרה": ישראלית בת 23 מתה בהודו כתוצאה מחנק

16.3.2017 / 9:00

שרית פפטא מפתח תקווה טיילה בהודו יחד עם בן זוגה. בסיומה של ארוחה במסעדה החלה להקיא ומתה במלון. בהודו קבעו כי סיבת המוות היא חנק. משפחתה: "אנחנו המומים וכואבים, שלחנו ילדה בריאה"

שרית פפטא, נפטרה במהלך טיול בהודו. פייסבוק, צילום מסך
"המלכה שלי הלכה להודו ולא חזרה". שרית פפטא/צילום מסך, פייסבוק

שרית פפטא, צעירה ישראלית בת 23, מתה במהלך טיול בהודו כתוצאה מחנק. גופתה צפויה להגיע ארצה בשעות הצהריים. במשרד החוץ אישרו את הפרטים והוסיפו כי סיבת המוות אינה ידועה וכי הם מטפלים בהעברת הגופה לארץ.

פפטא, תושבת פתח תקווה, טיילה בהודו יחד עם בן זוגה. השבוע הלכנו השניים למסעדה במומבאי, שבה הזמינה פפטא מנת פסטה, ולאחר מכן חזרו השניים לבית המלון. במהלך הלילה היא החלה להקיא. מצבה הידרדר במהירות ובן זוגה ביקש לקרוא לסיוע רפואי. ואולם, עד שהצוותים הרפואיים הגיעו, אלו נאלצו לקבוע את מותה. נתיחה שבוצעה בהודו קבעה כי סיבת המוות היא חנק.

"המלכה שלי הלכה להודו לטיול עם בן זוגה ולא חזרה", ספדה לה אימה, אירית פפטא, בפוסט בפייסבוק. "אנחנו המומים, כואבים ולא יודעים מה קרה ולמה מתה. אנחנו לא מבינים ואנחנו באי ודאות, בערפל. אנחנו מצפים במהירות לתשובות ואולי אף פעם לא נדע. ממש כואב, לא יתואר מה שאנחנו עוברים. מחכים שתחזור".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
משבר התאגיד מחריף: נתניהו נערך לחקיקה במהלך הפגרה, כחלון מתנגד
מזג אוויר סגרירי: ירידה בטמפרטורות; בבוקר יהיה גשום
רקטה התפוצצה בעוטף עזה; צה"ל תקף מטרות של חמאס בעזה

שרית פפטא, נפטרה במהלך טיול בהודו. פייסבוק, צילום מסך
"בוכים כל היום". פפטא/צילום מסך, פייסבוק

חיים פפטא, אביה של שרית, סיפר הבוקר: "אשתי שבורה. שרית הייתה במסעדה עם בן זוגה, הזמינה מנת פסטה ואחרי זה חזרו למלון. לפני שהיא הלכה לישון היא שלחה לאשתי תמונה עם פיג'מה וכתבה לה שהיא קנתה את הבגד במומבאי. 'תראי איזה יפה', היא כתבה לה, אשתי ענתה לה 'תתחדשי', והיא הלכה לישון".

לדבריו, מאותו רגע החלה שרית להרגיש לא טוב. "היא הקיאה וכנראה נחנקה. היא איבדה את ההכרה ומתה בחדר. קשה לקבל מחבר שלה פרטים, קשה לו לדבר והוא בוכה כל הזמן. הוא אומר שהוא רוצה למות במקומה". פפטא אמר כי בנתיחה הראשונית בהודו קבעו כי סיבת המוות היא חנק, "אבל זה לוקח כמה ימים עד לתשובה סופית" הסביר.

"אנחנו שבורים, בוכים כל היום, זה דבר טראגי", המשיך. "שלחנו ילדה בת 23, בלי שום מחלות, בריאה לחלוטין, עשתה צבא עם שירות משמעותי, היא היתה תצפיתנית, אחרי זה עבדה שנתיים בתעשייה צבאית, חסכה את כל הכסף לצאת לטיול הזה, טיול של חמישה חודשים. היא היתה אמורה לסיים אותו עם חודש בתאילנד. זה קשה מאוד", אמר האב והוסיף: "אנחנו מאוד רוצים להודות לאשתו של ראש העיר דפנה ברוורמן שעזרה לנו מאוד בהכנות להביא את הגופה, ולראש העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully