וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליח טראמפ נועד עם ריבלין ומלך ירדן: "השלום יועיל לאזור כולו"

15.3.2017 / 23:50

ג'ייסון גרינבלט נפגש שורת בכירים ישראלים, ירדנים ופלסטינים, כמו גם עם תושבי עזה וגורמים ביטחוניים. במהלך ביקור בעיר העתיקה בירושלים צייץ: "שלום ודו-קיום אינם רק אפשריים, אלא כבר קיימים מאות שנים"

צילום: לע"מ

ג'ייסון גרינבלט, שליחו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למזרח התיכון, נועד היום (רביעי) עם מלך ירדן עבדאללה השני, עם הנשיא ראובן ריבלין ועם מתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף יואב מרדכי. זאת, לצד שורת פגישות עם אזרחים וגורמים ביטחוניים ישראלים ופלסטיניים בירושלים, ביריחו וברמאללה.

במהלך פגישתו עם המלך עבדאללה, על פי סוכנות הידיעות הממלכתית "פטרה", עבדאללה הדגיש בפני גרינבלט את חשיבות המעורבות האמריקנית ב"שבירת המבוי הסתום בתהליך השלום", וקרא לקידום פתרון שתי המדינות ולהסכם כולל וסופי. גרינבלט אמר בפגישה, על פי ההודעה הירדנית, כי לשלום בין ישראל לפלסטינים תהיה "השפעה חיובית" על האזור כולו, והדגיש את חשיבות מעורבותו של המלך עבדאללה בקידום המגעים.

עוד בוואלה! NEWS:
שליח טראמפ לאבו מאזן: "הבנייה בהתנחלויות לא תוקפא, אלא רק תואט"
אבו מאזן לשליח האמריקני: "שלום היסטורי אפשרי תחת טראמפ"
נתניהו אחרי פגישתו עם גרינבלט: "מנסים לגבש נוסחה לבנייה בהתנחלויות"

נשיא המדינה ראובן ריבלין ושליח ממשל טראמפ למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט. בית הנשיא, 15 במרץ 2017. שגרירות ארצות הברית בישראל
מאטי שטרן, מערכת וואלה! NEWS
מוכנים לעזור זה לזה. גרינבלט וריבלין, היום/מערכת וואלה! NEWS, שגרירות ארצות הברית בישראל מאטי שטרן

לאחר הפגישה, גרינבלט נפגש גם עם פלסטינים מרצועת עזה. "נפגשתי עם מגוון אנשים מעזה", כתב בחשבון הטוויטר שלו. "זה נתן לי תקווה שאפשר למצוא פתרונות לאתגרים הומניטריים ולענות על צרכי הביטחון של ישראל". בהמשך, לאחר ביקור בישיבת הכותל בעיר העתיקה בירושלים ו"בביתו של חבר פלסטיני חדש במרחק חמש דקות הליכה", צייץ גרינבלט: "שלום ודו-קיום אינם רק אפשריים בעיר יוצאת הדופן הזאת, אלא כבר קיימים מאות שנים!".

בהודעת שגרירות ארצות הברית בתל אביב לאחר הפגישה עם ריבלין, נמסר כי השניים שוחחו על חיזוק הברית בין ישראל לארצות הברית ועל המאמצים להשגת שלום. "גרינבלט הודה לנשיא על השיח המעמיק והרחב שקיימו ועל שיתוף עמדותיו לגבי השגת שלום וביטחון לישראל ולפלסטינים", נמסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נשיא המדינה ראובן ריבלין ושליח ממשל טראמפ למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט. בית הנשיא, 15 במרץ 2017. שגרירות ארצות הברית בישראל
מאטי שטרן, מערכת וואלה! NEWS
ייפגש מחר עם נתניהו והרצוג. גרינבלט בבית הנשיא, היום/מערכת וואלה! NEWS, שגרירות ארצות הברית בישראל מאטי שטרן

ריבלין איחל בהצלחה לגרינבלט "במשימתו המורכבת" והדגיש כי משרדו מוכן לסייע בכל בקשה כדי להתקדם בתהליך השלום בין ישראל והפלסטינים. בהודעה מבית הנשיא, נמסר כי ריבלין הדגיש כי בראייתו "בניית האמון בין הישראלים והפלסטינים היא צעד ראשון בעל חשיבות קריטית לקראת כל הסדר אפשרי".

הפגישה עם מתאם פעולות הממשלה בשטחים, לפי גרינבלט, "הייתה חשובה. שוחחנו על אתגרי הביטחון של ישראל ועל דרכים לחיזוק הכלכלה הפלסטינית". מחר שליחו של טראמפ צפוי להיפגש פעם נוספת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, איתו נועד בפתח ביקורו באזור, וכן עם יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג ועם הרבנים הראשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully