וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטה התפוצצה בעוטף עזה; צה"ל תקף מטרות של חמאס בעזה

כלי טיס של חיל האוויר תקפו והשמידו הלילה שתי תשתיות טרור של חמאס בצפון רצועת עזה, בתגובה לירי הרקטה שהתפוצצה בשטח פתוח בשדות נגב. לא היו נפגעים. טרם הנפילה לא נשמעה אזעקה

צילום: ערוץ הכנסת וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

רקטה התפוצצה אמש (רביעי) בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. מדובר צה"ל נמסר כי לא היו נפגעים ולא נגרם נזק, וכוחות צה"ל פתחו בסריקות במרחב. לא נשמעה התרעת "צבע אדום".

בתגובה לירי כלי טיס של חיל האוויר תקפו והשמידו הלילה שתי תשתיות טרור השייכות לחמאס בצפון רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה.

נפילת רקטה במועצה האזורית שער הנגב. פברואר 2017. שי מכלוף
נפילה בעוטף עזה/שי מכלוף

השיגור אמש הפר שקט בן שבועיים בירי מהרצועה, מאז סוף החודש שעבר, שבו בוצעו ארבעה שיגורים לעבר עוטף עזה. גם אז לא נשמעה אזקעה, ובצה"ל הסבירו כי הרקטות שוגרו לעבר שטח פתוח ולכן לא היה צורך בהפעלת ההתרעה.

בעקבות השיגורים בחודש שעבר, תקף חיל האוויר יעדים של הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, מערבית למחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז רצועת עזה. במסגרת תגובת צה"ל נורו גם פגזים לעבר עמדת חמאס בצפון הרצועה, ודווח על תקיפות נוספות ברפיח ובחאן יונס. לפי צה"ל הותקפו אז חמש מטרות, אך כלי תקשורת פלסטיניים טוענים כי אירעו לפחות 15 תקיפות.

(עדכון ראשון: 22:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully