וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לעמדת משרד המשפטים: שקד תומכת בחנינת אולמרט

15.3.2017 / 22:00

השרה המליצה לנשיא ריבלין לקחת בחשבון את תרומתו למדינה בהחלטה אם לחנון את ראש הממשלה לשעבר. זאת, למרות שמחלקת החנינות במשרדה קבעה בחוות דעתה כי היא מתנגדת לחנינת האסיר, שאינו מביע חרטה על מעשיו

עריכת וידאו: ניר חן.

שרת המשפטים נגד משרד המשפטים: במהדורת החדשות של ערוץ 2 פורסם הערב (רביעי) כי למרות שמחלקת החנינות במשרד המשפטים העבירה את חוות דעתה לנשיא רובי ריבלין ובה קבעה כי אינה ממליצה לתת חנינה לראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, השרה איילת שקד המליצה לנשיא לקחת בחשבון את תרומתו למדינה – ובכך למעשה הביעה תמיכה בשחרורו, בניגוד לעמדת משרדה.

במשרד המשפטים הרימו גבה בשל הצהרתה של שקד על תמיכתה בשחרור אולמרט, שמעולם לא לקח אחריות ולא הביע חרטה על מעשיו. יתרה מכך, אולמרט צפוי לעמוד בפני ועדת השחרורים בחודש יולי, כך שגם אם יזכה לחנינה, יתקצר עונשו בחודשיים בלבד.

עוד בוואלה! NEWS:
בית הדין הארצי לעבודה: אסור לחייב עובדים להחתים נוכחות עם טביעת אצבע
פרסום ראשון: חודשיים אחרי - מח"ש שחזרה את הדריסה באום אל-חיראן
הקצין הבכיר לשעבר החשוד בשחיתות: תא"ל במיל' אמל אסעד

אהוד אולמרט, בית משפט השלום ירושלים. 10 בפברואר 2016. נועם מושקוביץ
אם יזכה לחנינה, חודשיים יקוצרו מעונשו. אולמרט בבית המשפט/נועם מושקוביץ

ראש הממשלה לשעבר החל לרצות בפברואר 2016 27 חודשי מאסר: 18 חודשים על קבלת שוחד בפרשת "הולילנד", שמונה חודשים על מרמה והפרת אמונים בפרשת טלנסקי וחודש אחד על שיבוש עדותה של שולה זקן. את בקשת החנינה הגיש בסוף חודש ינואר האחרון לנשיא המדינה. בהנחה שעונשו יקוצר בשליש, צפוי אולמרט להשתחרר בחודש אוגוסט הקרוב. למרות זאת, ביקש אולמרט, באמצעות עורכי דינו אלי זהר ורם כספי, להעניק לו חנינה, שמשמעותה קיצור נוסף של מספר חודשים בעונשו.

זמן קצר לפני כניסתו לכלא פרסם אולמרט סרטון שבו אמר כי הוא חף מפשע. "אני ממשיך לכפור באישומי השוחד שיוחסו לי", אמר. "זה יום כואב עבורי. במהלך פעילותי הענפה עשיתי גם טעויות, למרות שלדעתי הן לא היו בעלות אופי פלילי ועל חלקן אני משלם היום מחיר יקר, אולי יקר מדי. בלב כבד אני מקבל על עצמי את גזר הדין".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לראשונה מאז הבחירות: התכנסה הוועדה לבחירת שופטים. עומר מירון
ביקשה להתחשב בתרומתו למדינה. שקד/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully