וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש שריפה בקופת חולים. אחת האחיות מתה": הדיווח על הרצח בחולון

מוקדני "איחוד הצלה" ניסו להבין מהחובש שהוזעק למקום את שאירע. כשהגיע לזירה, התגלו ממדי האסון - המטופל אשר פרג' שפך נוזל דליק על האחות טובה קררו והצית אותה למוות לאחר שלא היה מרוצה מחיסון השפעת שניתן לו. האזינו

צילום: ערוץ 10, עריכה: ורד לידני

מוקדני ארגון "איחוד הצלה" שהוזעקו אתמול (שלישי) לקופת החולים בחולון בעקבות דיווח על הצתה התקשו להבין תחילה את פרטי התקרית. "מדובר בשריפה בקופת חולים, שריפה עם לכודים", נשמע אומר ברשת הקשר החובש משה זדה, שהגיע למקום. "האחיות טוענות שיש אחות מתה בפנים", הוסיף. האחות, טובה קררו, הועלתה באש בידי אשר פרג', בן 78, ששפך עליה חומר דליק והדליק אש בקרבתה. היום הוארך מעצרו של פרג' בשבעה ימים.

הבוקר הגיעו מטופלים בקופת החולים למקום כדי לחלוק כבוד אחרון לקררו והדליקו נרות זיכרון לזכרה. "התעוררנו לבוקר שחור", סיפרה סיוון ברקוביץ', תושבת השכונה, "אנחנו עדיין לא מעכלים שטובה שלנו איננה עוד. שנים רבות היא נתנה טיפול מסור לבני המשפחה שלי". "טובה הייתה האחות היחידה שטיפלה בי מאז שנולדתי", סיפרה לירון סלומון שהגיע למקום יחד עם אמה. "כששמעתי שהאירוע הנורא התרחש בקופת החולים אליה אני מגיעה מילדותי, חשבתי בהתחלה שעובדים עלי ושמדובר בחלום רע. כל המשפחה שלנו טופלה על ידי טובה".

עוד בוואלה! NEWS:
פרשת שחיתות בתעשייה האווירית: 13 עצורים, בהם בכיר לשעבר בצה"ל
שליח טראמפ לאבו מאזן: "הבנייה בהתנחלויות לא תוקפא"
האיש שהשווה את האסלאם לנאציזם מאיים לכבוש את הולנד

סניף קופת חולים כללית בה נרצחה אתמול טובה קררו, חולון. 15 במרץ 2017. צילום: אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, אור רביד
קופת החולים בחולון, הבוקר/אור רביד, צילום: אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

בבתי החולים ברחבי הארץ נערכו עצרות הזדהות והצוותים הרפואיים עבדו בשעות הבוקר במתכונת חירום. מנהל בית החולים זיו בצפת, ד"ר סלמאן זרקא, ששבת אף הוא לאות הזדהות אמר בעצרת שהתקיימה במוסד כי קררו "נרצחה על משמרתה למען הציבור". הוא הוסיף כי "לא יתכן כי שימוש באלימות כלפי עובדי ציבור לא יקבל מענה ופתרון הולם, כולל חקיקה ואמצעי אכיפה להגנה על הצוותים הרפואיים ופעילות הסברתית, ארצית, כוללת כנגד השימוש באלימות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

יו"ר ההסתדרות: "אי אפשר לעבור על הרצח לסדר היום"

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר היום בריאיון ליעקב אילון באולפן וואלה! NEWS כי ישנה תופעה מתרחבת של אלימות כלפי אנשי ציבור שאותה "חייבים לעצור ולחשוב לאן התגלגלנו ולאיפה התדרדרנו". הוא הוסיף כי "עובדת ציבור, אחות מסורה, עובדת 35 שנה, נפרדת בבוקר מהמשפחה, באה לעבודה, ונרצחת. זה דבר שאי אפשר לעבור עליו על סדר היום. לכן השבתנו לשעתיים את מערכת הבריאות היום בבוקר".

בתשובה לשאלה האם הדבר לא היה עלול לפגוע במי שנזקקים לשירות קופות החולים ובתי החולים השיב ניסנקורן כי ההשבתה נועדה להעביר מסר ולעורר זעזוע. "האזרחים צריכים לדעת, בשביל חברה מתוקנת ובשביל כל אחד מאיתנו, שאלימות מילולית או פיזית כלפי עובדי ציבור זה פשוט דבר שהוא אסור בלאו מוחלט", הוסיף. לדבריו, יש צורך במדיניות של "אפס סובלנות" כלפי מקרי אלימות ולהחמיר את הענישה על עבירות קטנות ורציניות כאחת.

עדי חשמונאי השתתפה בהכנת הידיעה

(עדכון ראשון: 11:25)

טובה קררו האחות שהוצתה בקופת חולים כללית בחולון, 14 במרץ 2017. פייסבוק, צילום מסך
"נרצחה על משמרתה למען הציבור". קררו/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully