וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח האחות בחולון שחזר את ההצתה; השכנים קראו: "לשרוף אותך"

החשוד הגיע לקופת החולים כשהוא אזוק ושחזר לעיני מצלמות המשטרה את מעשיו כשהוא מתעקש שלא התכוון לפגוע בטובה קררו. משפחתה במכתב: "היא טיפלה באלפים ונקטפה במקום עבודתה". שכנתו של החשוד: "הוא סבל מדיכאון קשה אך נראה נורמטיבי"

ערוץ 10

תושב חולון החשוד בהצתה למוות של האחות טובה קררו אתמול (שלישי) שחזר את מעשיו, תוך שהוא ממשיך לטעון כי לא התכוון לפגוע בה. במהלך השחזור, הציג החשוד, גבר בן 78 הלוקה בנפשו, את גרסתו בפני מצלמות המשטרה. ואולם, חוקרי משטרת מרחב איילון סבורים כי השחזור שהציג הוא לא השחזור של האירוע האמיתי, כפי שהתרחש. החשוד הובא אל סניף קופת החולים בחולון כשהוא אזוק ועשרות התושבים שהיו במקום קראו לעברו: "אתה רוצח, צריכים לשרוף אותך".

שכנתו של החשוד סיפרה לוואלה! NEWS כי הוא ככל הנראה סבל מדיכאון קשה בעקבות ניתוח שעבר, שמנע ממנו לשוב עבודתו. "הוא עבד במשך שנים כסדרן באחד החניונים ליד התחנה המרכזית בתל אביב", אמרה והוסיפה: "בניגוד לפרסומים - הוא איננו ניצול שואה, משפחתו במקור מעיראק, והוא איננו חי בגפו. יש לו ארבעה ילדים והוא בקשר איתם. הוא דמות מוכרת בשכונה, מזהים אותו בזכות כלי הרכב הלבן שלו. הוא נראה נורמטיבי". גבאי בית הכנסת שצמוד לביתו של החשוד סיפר על אדם "חמום מוח וחסר סבלנות שהיה מגיע לבית הכנסת ומתווכח עם המתפללים".

לקריאה נוספת:
החשוד בהצתת האחות: "השלכתי בקבוק בוער, אך לא התכוונתי לפגוע"
מטופל שפך בנזין על אחות קופת חולים בחולון והצית אותה למוות
מטופלי האחות שהוצתה למוות בחולון המומים: "אבידה ענקית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד בשחזור מעשיו בקופת החולים, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, פרסמו הערב בני משפחתה של קררו מכתב שבו ספדו לה בעצב. "איבדנו אימא, סבתא, דודה, חברה, אישה אוהבת, המלאך של המשפחה. טובה נקטפה ברצח מתועב, במקום שבו עבדה בנאמנות יותר מ-30 שנה. כולנו כואבים את לכתה בטרם עת". עוד הם כתבו: "טובה תמיד אהבה את כולם ודאגה לכולם. אחות שטיפלה במסירות רבה באלפי חולים לאורך שנים רבות ופעלה ללא דופי למען הזקוקים לעזרתה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
טובה קררו האחות שהוצתה בקופת חולים כללית בחולון, 14 במרץ 2017. פייסבוק, צילום מסך
עבדה בקופת החולים 30 שנה. טובה קררו/צילום מסך, פייסבוק
מכתב המשפחה שנתלה מחוץ לביתה של טובה קררו, חולון. 14 במרץ 2017. מאצ'י הוף, מערכת וואלה! NEWS
המכתב ששלחו בני משפחתה של קררו/מערכת וואלה! NEWS, מאצ'י הוף

החשוד במעשה סיפר בחקירתו מוקדם יותר היום: "עמדתי במסדרון בכניסה לחדר, הבערתי את הבקבוק עם הדלק והשלכתי אותו למרכז החדר – אבל לא התכוונתי לפגוע באף אחד". בשיחה עם חוקרי משטרת מרחב איילון הוא לא מסר מניע למעשה. החשד הוא שהאיש נכנס לחדר האחות, שפך עליה תכולת בקבוק בנזין והצית אותה. הוא יובא מחר בבוקר להארכת מעצר.

בשורת בתי חולים, מוסדות בריאות ושירותים סוציאליים יתקיימו מחר שביתות מחאה בשעות הבוקר. לדברי ד"ר טיבריו קלפנר, מנהל המרפאה שבה עבדה קררו, זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה הצוות נתקל באלימות. "יש צעקות ואנשים שלא מרוצים לפעמים, אבל הם תמיד נרגעים במהירות. מקרה כמו היום לא דמיינו אפילו לא בחלומות הכי פרועים שלנו. הכרנו את החשוד ברצח, אך לא היו סימנים לשום דבר".

(עדכון ראשון: 21:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully