וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה דברים מוזרים במיוחד יהפכו אתכם מאושרים יותר

18.3.2017 / 7:44

על פי מספר מחקרים, ישנם ארבעה דברים ממש מוזרים שעשויים להסב לכם אושר וככל הנראה לא חשבתם עליהם. מוכנים? הכינו את האגרופים שלכם

ShutterStock

בסרטון - באיזה גיל אנחנו הכי מאושרים?

מאז שחר העולם עושה רושם שבני האנוש מנסים למצוא את הנוסחה המושלמת לאושר. תוצאה חד-משמעית עדיין לא הושגה, אך על פי מספר מחקרים, ישנם ארבעה דברים מוזרים למדי שעשויים להסב לכם אושר וככל הנראה לא חשבתם עליהם. מוכנים?

עוד ב"אסור לפספס":

מיליונים כבר צפו בטריק האייליינר הפשוט שישנה את חייכן
אורזים לטיסה? יש רק דבר אחד ומפתיע שאתם חייבים לקחת למטוס
הג'וב המושלם: רוצים להרוויח 60 אלף דולר בשנה רק מלדבר על שוקולד?
לא יודעים אם לצחוק או לבכות: תמונות הרגעים בהם החופשה נהרסה לגמרי

1. ללכת מכות

זוכרים את "מועדון קרב"? ובכן, לפי מחקר שנערך ב-2008 באוניברסיטת ואנדרבילט, קרב מכות טוב משחרר "נתיבי תגמול" במוח, וגורם לנו להרגיש רגועים ושמחים יותר.

2. תחבורה ציבורית

כן, גם אנחנו הופתענו. מתברר שלנסוע באוטובוס זה הרבה יותר מרגיע מלנהוג במכונית. בית ספר לרפואה באנגליה מצא לזה הסבר מדעי: "הנוסעים הרבה פחות לחוצים. אוטובוסים ורכבות אף מאפשרים לאנשים זמן להירגע, לקרוא, לשוחח ובדרך כלל יש הליכה לתחנה, שגם כן מעודד את מצב רוחם של האנשים".

3. לבכות בסרטים

על פי Sage Journals, צפיה בסרטים עצובים גורמת לאנשים לחוש מאושרים יותר. "עצב גדול מוביל לשמחה גדולה ולהתבוננות פנימית", נכתב. אז יאללה, תעבירו את הטישו ושימו פליי.

4. מחשבות על מוות

הסעיף הכי מפתיע, כנראה. יש לציין שהמחקר שהובא כאן לא אמין במאה אחוז, ובכל זאת, לצורכו חולקו הנבחנים לשתי קבוצות. קבוצה אחת הלכה ליד בית קברות, האחרת ליד שום דבר. בו בזמן, שחקן שנשכר על ידי החוקרים עבר לא רחוק מהם והפיל מחברת על הקרקע. אלה שהלכו בחלוף בית הקברות החזיקו בסיכויים טובים פי 40 להרים את המחברת. ההסבר? אנשים שחושבים על מוות מרגישים יותר נדיבים. נו, מילא.

  • עוד באותו נושא:
  • אושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully