וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: השופטת שפגעה ברגשותיו של ילד בן 3 הכעיסה את הרשת

14.3.2017 / 13:01

ג'יילן בן השלוש בסך הכל רצה לחבק את אחותו שזכתה עם קבוצת הכדורסל שלה באליפות המדינה בוויסקונסין. אלא שהתגובה של השופטת על המגרש הצליחה להרוס את הרגע המרגש. צפו בסרטון. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

שיקול דעת במצבים רגישים הוא דבר חשוב, במיוחד כשמדובר בילדים: סרטון שהועלה לרשת והסעיר את הגולשים, מראה מצב שבו מישהי כנראה לא חשבה עד הסוף.

בסרטון נראה ג'יילן בן השלוש רץ לחבק את אחותו הגדולה שבדיוק זכתה עם קבוצת הכדורסל שלה באליפות המדינה בוויסקונסין. אלא שהשופטת על המגרש מנעה ממנו לעשות את זה והרחיקה בין הצדדים. ניק, אביהם של השניים, שיתף את הסרטון בטוויטר וסיפר שג'יילן הקטן בכה לאחר התקרית.
מאות גולשים הביעו את זעמם על השופטת ואמרו שהיא הייתה נוקשה מדי. "גלי חמלה כלפי הבחור הקטן ואחותו", כתב אחד הגולשים, "תמונה של החיבוק הייתה נשארת בזיכרונו לנצח".

השופטת דב האוזר, מי שבעיני הגולשים נחשבת למרשעת בסיפור, הסבירה כי בסה"כ שמרה על נהלי הבטיחות וניסתה לגונן על ג'יילן שחצה את דרכו של נער עם מוגבלויות שניסה לרדת מהמגרש. היא הסבירה שהסתכלה באותו הרגע רק על הנער, ולא שמה לב לרגע המרגש שקטעה, רגע שכבר לא יחזור.

עוד סיפורים בדקה
היעלמות מדלן מקאן: "עובד בכפר הנופש הסתיר מידע"
נשיא ברזיל עזב את ארמונו - כי חשש "שהוא רדוף רוחות"
מנחה סדרה ב-CNN טעם מוח אדם – ועורר סערה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully