וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלף עובדים נזרקים הביתה": עובדי רשות השידור פרצו למהדורת "מבט". צפו

14.3.2017 / 0:57

באמצע המהדורה פרצו שלושה עובדים לאולפן במסגרת המחאה נגד סגירת הרשות, ופנו לראש הממשלה ולשר האוצר בדרישה לשקם אותה. במקביל, הכריזה ההסתדרות על השבתת העבודה ביחידות משרד הבריאות כאות סולידריות. "אנחנו עומדים בפני שבר אמיתי"

צילום: מבט ערוץ 1

עובדי רשות השידור פרצו אמש (שני) לאולפן במהלך המהדורה המרכזית, במסגרת מחאתם נגד סגירת הרשות. "אנחנו אלף משפחות ואלף עובדים שעומדים בפני שבר אמיתי", אמרה מירי אדרי, אחת העובדות שפרצה לאולפן. "אנחנו פונים אליך, ראש הממשלה. אתה עמדת מעל בימת הכנסת והבטחת שתשקם את רשות השידור. הבטחות צריך לקיים".

מאחורי העובדים התנוססו על מסכי האולפן הכתובות "היום זה אנחנו, מחר זה אתם". "שר האוצר משה כחלון, אתה שמצהיר מעל כל בימה שאתה שר חברתי, עכשיו זמנך להוכיח", אמר עובד נוסף בשידור. "אלף עובדי רשות השידור הולכים הביתה. זה הזמן למנוע, לעשות מעשה, האנשים שנתנו את מיטב שנות חייהם כדי להביא כל מידע אפשרי לציבור בצורה מהימנה. כל העובדים מבקשים - עשו מעשה. אלף עובדים נזרקים הביתה".

עוד בוואלה! NEWS:
חשש: כמאה ילדים במזכרת בתיה נחשפו לשחפת מעובדת בגן ציבורי
עובדי מובילאיי חוגגים את עסקת הענק: "מי שיש לו אופציות, הרוויח"
השתלת סמים וסחיטה: חרדי מואשם שניסה להפריד זוג מחסידות גור

פריצה למבט_13.03.17. תאגיד כאן
"הבטחות צריך לקיים". המהדורה המרכזית של ערוץ 1, אמש/תאגיד כאן

בתוך כך, ההסתדרות הכריזה הערב על פתיחתה בצעדים ארגוניים, לאות סולידריות עם עובדי הרשות. בהתאם להנחיית יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ויו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי, ועדי העובדים במשרדי הממשלה ובכל יחידות הסמך נערכים לשורה של צעדי הזדהות.

במסגרת המהלך, היום בשעות 08:00-12:00 תופסק העבודה בכל יחידות משרד הבריאות ובלשכות הבריאות ברחבי הארץ. יו"ר ארגון עובדי משרד הבריאות, ניסים לוי, מסר כי בשעות אלו לא תתקיים קבלת קהל, לא יינתן מענה טלפוני ולא יופעלו השירותים השונים שניתנים על ידי המשרד ושלוחותיו. "אני מצפה ממקבלי ההחלטות, שרי הממשלה והנהלת התאגיד, להבין את גודל השעה ולשבת איתנו לשולחן המו"מ", אמר הערב ניסנקורן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מצפה ממקבלי ההחלטות להבין את גודל השעה". הפגנת עובדי רשות השידור/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלשום פורסם בוואלה ברנז'ה כי ועד ההסתדרות ברשות אף מאיים לפתוח בשביתה והחשכת מסך מלאה בהמשך השבוע, בשל הפרסומים על תזכיר החוק החדש שמקדם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלא יאפשר שוב את דחיית התאגיד. על פי החוק התאגיד אמור לקום בסוף חודש אפריל - אז אמורים עובדי רשות השידור שלא ייחלו לעבוד בו, לעזוב את עבודתם.

היום תתקיים אסיפת חירום בהשתתפות כל העובדים של הרשות, שתכלול גם הפסקת עבודה באולפן נקדי. במכתב שנשלח לעובדי הרשות על ידי ועד הגג של עובדי ההסתדרות נכתב: "לצערנו נפל הפור. ב-30 באפריל כולנו הולכים הביתה. ב-1 במאי, חג הפועלים, כולנו נתחיל לחתום אבטלה וזאת בעזרתו הנדיבה של שר האוצר 'השר החברתי' שזורק יותר מ-700 משפחות הביתה. אבל לפני כן אנחנו רוצים להשאיר מסר מהדהד למדינת ישראל. לא נלך בלי לצעוק את הצעקה שלנו 'היום זה אנחנו. מחר זה אתם. מחר זה כולכם'".

(עדכון ראשון: 21:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully