וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בהנהלת בתי המשפט חשוד בהדלפת מסמך חסוי - המשטרה הסתירה חקירתו

בהוראת מפקד מחוז תל אביב, הסתירה המשטרה את דבר חקירתו ומעצרו של היועמ"ש של הנהלת בתי המשפט, עו"ד ברק לייזר, שעומדות נגדו ראיות חזקות במעשה. זאת, ככל הנראה, כדי למנוע מבוכה בצמרת המשפט. הוא נשלח לחמישה ימי מעצר בית

בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
בתי המשפט השלום והמחוזי בתל אביב/ראובן קסטרו

המשטרה הסתירה בהוראת מפקד מחוז תל אביב, ניצב משה אדרי, את דבר חקירתו של היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, עו"ד ברק לייזר, שנעצר אתמול (ראשון) בגין הדלפת מסמך חסוי ונשלח לחמישה ימי מעצר בית. הסיבה להימנעות מפרסום היא המבוכה הרבה שיכולה להיגרם לצמרת מערכת המשפט.

במשטרת תל אביב פתחו בחקירה, אולם מפקד המחוז העדיף להדיר את הציבור מהפרטים, שפורסמו הבוקר בגלי צה"ל. עו"ד לייזר נחקר כבר ביום חמישי, בעקבות ראיות חזקות נגדו, והחקירה אושרה על ידי הדרגים הבכירים בהנהלת בתי המשפט.

לקריאה נוספת:
במסיבת פורים: בן 18 נעצר בחשד שאנס נערה במועדון בצפו
בסיוע איש סודו של נתניהו: כך התפתח הקשר החם בין ישראל לפרגוואין
חשד: השליכו רימון הלם לבית ערבייה בפתח תקווה - במטרה לגרשה

עורך הדין ברק לייזר היועץ המשפטי של הנהלת בתי המשפט, פברואר 2011. תומר אפלבאום, הארץ
עו"ד לייזר/הארץ, תומר אפלבאום

הפרשה הכתה בהלם את צמרת מערכת המשפט, מאחר שלייזר נחשב לאחד מאנשי המפתח בהנהלה. הוא צפוי לשוב ולהיחקר בימים הקרובים כמה פעמים במפלג ההונאה של מחוז תל אביב.

הפרשה שבמסגרתה הדליף את המסמך היא פרשת "הטרור הרשתי", שבמרכזה עומדת בלוגרית לורי שם טוב. במסגרת הפרשה, שנחשפה בתחילת החודש, נחשדת שם טוב כי יחד עם שבעה פעילים נוספים, הפיצו שמועות על עשרות עובדי ציבור - ובפרט גורמי רווחה - ברשתות החברתיות. השמונה נחשדים בסחיטה באיומים, פגיעה בפרטיות, עבירות מחשב, הפרעה לשירות הציבורי, והתנכלות מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully