וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות הזוג פיתו את הסוהרים לאורגיה המונית - ועשרות אסירים נמלטו

13.3.2017 / 6:09

אסירי כלא נובה מוטום שבברזיל התעוררו בבוקר וגילו להפתעתם שדלת היציאה הראשי בבית הכלא פתוחה לרווחה. מאחורי הקלעים התנהל מבצע הימלטות מקצועי ע"י 3 נשים שפיתו את הסוהרים לשכב עמן, סיממו, קשרו אותם באזיקים ואפשרו לאסירים לברוח

CNN

ככה זה כשהמציאות עולה על כל דמיון. בעוד אנו ממתינים בקוצר רוח לגלות איך יצליח מייקל סקופילד לברוח שוב מהכלא בעונה החדשה של "נמלטים" (אל תגידו שלא ידעתם שזה חזר), תכנית בריחה שלא הייתה מביישת את הכותבים הגדולים בהוליווד יצאה לפועל בכלא נובה מוטום הברזילאי, שם יצאו לחופשי 28 אסירים ללא שום מאמץ. שמונה מהם נתפסו מאוחר יותר והוחזרו לכלא. אתם באמת לא תאמינו לנו כשנספר לכם איך כל זה קרה.

לפי הפרסומים בתקשורת בברזיל, ב-3 לפנות בוקר הגיעו שלוש נשים לביקור קצר בבית הכלא הנמצא קרוב לעיר קויאבה. אחת הנשים היא בת זוג של אחד האסירים בכלא, ברונו אמורים בן ה-18 שמרצה את עונשו על ניסיון לרצח, שוד והחזקת נשק. הנשים שוחחו עם הסוהרים כשהן לבושות בבגדי סאדו-מאזו משטרתיים ופיתו אותם לקיים עמן אורגיה המונית. הסוהרים השתכנעו לעזוב את עיסוקיהם וליוו את הבנות אל חדרי השינה. שם הן הגישו להם ויסקי מהול בסמי הרדמה, ומהר מאוד הסוהרים איבדו את ההכרה. הנשים מיהרו לאזוק את הסוהרים, לקחו מהם את צרור המפתחות, פתחו את כל תאי הכלא וכמובן גם את הדלת הראשית ואיפשרו לכולם לברוח. 28 אסירים בחרו להימלט ויצאו מהדלת הראשית בלי שום בעיה, כשהם לוקחים עמם נשק מחדר הציוד.

28 אסירים ברחו מכלא בברזיל. reddit, צילום מסך
הבגדים בעזרתן פיתו הנשים את האסירים/צילום מסך, reddit

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

רוח רפאים מטילה אימה באחד מבתי הכלא המסוכנים בברזיל

לכתבה המלאה

בבוקר מצאו השוטרים שלושה סוהרים נבוכים, עירומים וכבולים באזיקים, ושקית של הלבשה תחתונה ומדי סאדו מאזו, אותן לבשו הנשים במסגרת פעולת ההסחה שלהן. תמונות של אחד הסוהרים העירומים הודלפו לרשת ע"י אחד השוטרים וזכו לאלפי שיתופים ברשתות החברתיות.

מנהלת בית הכלא, אנג'לינה דה אנדראדס פריירה, אמרה במסיבת העיתונאים: "תכניתן הייתה לפתות את הסוהרים. הן הגישו להם ויסקי זול מהול בחומר כלשהו שיפיל אותם. אז, הן פתחו את השער המרכזי שאפשר להן גישה לכל התאים הפנימיים. מי שרצה להימלט, יצא מדלת הכניסה הראשי". היא הוסיפה: "מהרגע שהסוהרים שתו את הוויסקי, הם לא זוכרים דבר. אחד נמצא מסוחרר וניסה בכל כוחו להתעורר. אחר ישן במהלך כל הבוקר ואחה"צ ולא הצליח אפילו לעמוד לחקירה". שלושת השוטרים צפויים להיענש בהתאם.

28 אסירים ברחו מכלא בברזיל. reddit, צילום מסך
השוטר כבול באזיקים בתמונה שהופצה ברשת. משמאל: שתיים מהחשודות במעשה/צילום מסך, reddit

האסירים הנמלטים לקחו עמם שלושה רובי ציד 12 קליבר ושני אקדחי 38 קליבר. הגברת פריירה טוענת שהבריחה תוכננה היטב ע"י חבר של אחת האסירות, "הכול מצביע על זה שברונו אמורים תכנן והוציא לפועל את כל התכנית בעזרת חברתו". למחרת, 8 מתוך 28 האסירים נתפסו כשהמשטרה פתחה במבצע רחב היקף כדי לאתר את הנמלטים. המשטרה דיווחה שאסיר אחד נמצא שיכור במרכז נובה מוטום כשבידו אחד הרובים הגנובים, ואחד אחר נתפס כשגנב טנדר מחווה והתרסק.

השוטר והאסירים שנתפסו:

28 אסירים ברחו מכלא בברזיל. REDDIT, צילום מסך
השוטר עדיין מסוחרר ומתקשה להתעורר/צילום מסך, REDDIT
28 אסירים ברחו מכלא בברזיל. REDDIT, צילום מסך
8 מהאסירים נמצאו והוחזרו לכלא/צילום מסך, REDDIT
28 אסירים ברחו מכלא בברזיל. REDDIT, צילום מסך
אחד מהם נמצא שיכור ואוחז בנשק/צילום מסך, REDDIT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully