וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח זר נאשם בהתעללות ובניסיון אונס קשישה בת 80 בתל אביב

12.3.2017 / 11:03

יונס ברהה, בן 29 מאריתריאה, מואשם שתקף מינית וגרם לחבלות לקשישה שהלכה ברחוב עם עגלה לייצוב הליכתה. לפי כתב האישום, הוא הפילה, הכה אותה באגרופים, גרר אותה למקום מסתור וניסה לאנוס אותה

מדרחוב בשכונת נווה שאנן, תל אביב. אוגוסט 2016. מגד גוזני
הנאשם גרר את הקשישה לפינת רחוב נסתרת. שכונת נווה שאנן בדרום תל אביב/מגד גוזני

אזרח זר בן 29 נאשם בניסיון אונס של קשישה בת 80 בתל אביב. בכתב האישום שהגישה היום (ראשון) פרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט המחוזי בעיר נטען כי יונס ברהה תקף מינית את המתלוננת ברחוב בעיר תוך גרימת חבלה גופנית והתעללות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין כנרת כאהן מור, הנאשם התנפל על הקשישה בעת שהלכה ברחוב ונעזרה בעגלה לייצוב הליכתה. כתוצאה מכך היא נפלה ארצה. בשלב זה, נכתב בכתב האישום, ברהה גרר אותה על הרצפה לפינה נסתרת ברחוב, הפשיל את מכנסיה ופתח את מכנסיו, רכן מעליה וניסה לאנוס אותה תוך שהוא מכה אותה בעוצמה באגרופים ובסטירות פעמים רבות. הקשישה ביקשה ממנו שיחדול וניסתה להדפו תוך שהיא אוחזת במכנסיה וקוראת לעזרה.

עובר אורח שחלף במקום שמע את זעקותיה של המתלוננת לעזרה, הבחין בנעשה והזעיק שוטרים שהיו בסמוך למקום. הנאשם הבחין בשוטרים, חדל ממעשיו ונמלט. לאחר מרדף קצר נתפס ברהה ונעצר. כתוצאה ממעשי התקיפה נגרמו למתלוננת חבלות רבות בגופה: שבר ביד ימין, סימני חבלה בפניה, ידיה, רגליה ועוד.

"המשיב בחר לסיפוק יצריו המיניים בקורבן קל טרף, אישה קשישה, המתקשה בהליכתה, תוך ניצול מכוער של מגבלת גילה ומצבה הגופני", נכתב בבקשת המעצר. "המשיב לא חס עליה והפילה במכות אגרוף על הרצפה, גרר אותה על פני הקרקע לפינת רחוב, ושם, ללא כל רחם, הכה את גופה באכזריות תוך שהוא מוריד מכנסיה ומתכוון לאנסה. המסוכנות ניבטת וזועקת ממעשיו של המשיב, ניסיון אינוס ברוטלי של קשישה באמצע רחוב, מעיד עליו כעל מי שאינו בוחל בכל אמצעי להשגת מבוקשו ובכך יש בהכרח להעיד על עבריינותו, פוגענותו ומסוכנותו הגבוהה לכלל הציבור ובפרט לציבור הנשים הקשישות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully