וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזו מדינה נמצאים השקרנים הכי גדולים כשזה מגיע לגודל איבר המין?

14.3.2017 / 7:00

שיקרתם פעם בנוגע לגודל איבר מינכם? אתם לא לבד. אתר היכרויות בדק ומצא: באוסטרליה נמצאים השקרנים הגדולים ביותר כשגם ארה"ב חזק בתמונה. קנדה לעומת זאת, עם תוצאות מפתיעות

יוטיוב

בסרטון – הגבר עם איבר המין הגדול בעולם מספק הוכחות

בזמן שבנות המין הנשי עסוקות בדברים החשובים באמת, כשזה מגיע לצד השני, הצד הגברי, לעתים העיסוקים מעט פחות חשובים, כמו למשל השוואת גודל איבר המין בגילאים צעירים יותר (בדרך כלל בתקופת התיכון). רוב מוחלט של הגברים שיקרו בעבר כשזה הגיע לגודל האיבר שלהם, וכעת אתר היכרויות החליט לבדוק את הנושא לעומק, ולגלות באיזו מדינה הכי הרבה גברים משקרים בנוגע לגודל איבר מינם ולהיפך: באיזו מדינה הגברים נשארים צנועים כשזה מגיע לגודל.

תוצאות המחקר - לפי מדינות וגדלים

הגדמה בגודל איבר המין. מערכת וואלה!, עיבוד תמונה
הטבלה/עיבוד תמונה, מערכת וואלה!

אותו אתר אסף כמה גברים ושאל אותם מהו גודל איבר מינם במצב של זקפה. לאחר מכן, פנו לפרטרנרית האחרונה שבילתה איתם במיטה ושאלו גם אותה על איבר מינם. לאחר מכן החוקרים השוו בין התוצאות וגילו כמה שקרים גדולים במיוחד.

אז באיזו מדינה יש הכי הרבה גברים שקרנים בנושא זה? התשובה היא אוסטרליה. על פי המחקר, הגברים האוסטרלים השיבו שגודל איבר מינם הוא כ-18 סנטימטרים, בעוד שהנשים טענו כי גודל האיבר הממוצע של אותם גברים עומד בכלל על כ-14 סנטימטרים. מסתבר שגם הגברים האמריקאים מגזימים בעוד שהשכנים שלהם מקנדה נמצאים בצד השני: הגברים הקנדים הם גם הצנועים ביותר. על פי המחקר, הגברים הקנדים טענו שאורך איבר מינם הוא כמעט 18 סנטימטרים, כשהנשים הקנדיות טענו שהוא עומד על 17.5 סנטימטרים. הכי קרוב שיש.

ומה קורה בארץ? אנחנו מזמינים אתכם להרים את הכפפה ולנהל מחקר רציני בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully