וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיות נוספות נגד ראובן עובד: מעצרו הוארך בעוד שישה ימים

9.3.2017 / 12:42

כדורגלן העבר שחשוד בסחר בסמים ממשיך להכחיש את מעורבתו וטוען כי הגיע לדירה בה נתפסו החומרים האסורים "רק כדי לשהות בה עם בחורה". למרות זאת, השופט קבע כי החשדות נגדו מתחזקים

יניר יגנה

בית המשפט השלום בבאר שבע האריך היום (חמישי) את מעצרו של ראובן עובד בשישה ימים נוספים עקב החשדות שהוא מעורב בסחר בסמים. לפי נציג המשטרה בדיון חלה התפתחות בראיות נגד כדורגלן העבר וכי יש חשש לשיבוש חקירה.

לפי דברי עורכת הדין מירי שיין, עובד אינו קשור כלל לסמים שנמצאו בדירה. "המשטרה הגישה בקשה מוגזמת ודורסנית, ראובן עובד לא יודע מהן הראיות שקושרות אותו לאירוע, כמו כן עובד מסר בגרסתו כי הוא הגיע לדירה כדי לשהות בה עם בחורה והוא לא יודע מה קרה בדירה".

השופט קבע בהחלטתו כי ישנם חומרים חדשים אשר מחזקים את החשדות נגד עובד. כזכור, עובד נעצר ביום שני האחרון לאחר שנתפס בדירה בבאר שבע עם סמים מסוגים שונים. מדוברות מרחב נגב נמסר כי בדירה נמצאו עשרות בקבוקונים ואריזות שונות של חומר החשוד בסם מסוג LSD. מעצרם של שלושת החשודים הוארך עד יום חמישי. בנובמבר האחרון עובד נעצר בחשד שהיכה וחטף את זוגתו לשעבר.

שחקן הכדורגל ראובן עובד במעצר. בני בן סימון
המשטרה חוששת משיבושי חקירה. ראובן עובד/בני בן סימון

בנוסף לבעל המקום, נעצרו שני חשודים שונים: אחד מהחשודים תושב תל אביב בשנות השלושים לחייו שלן במקום, וחשוד נוסף תושב באר שבע בשנות הארבעים לחייו שנקשר לאירוע בתום חקירה.

עובד נחשב לכישרון ענק ולפספוס גדול לא פחות של הכדורגל הישראלי. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וב-2001 עלה לקבוצת הבוגרים של המועדון. כבר בעונתו הראשונה זכה עם הצהובים באליפות, בעונה שלאחר מכן התכבד בהבקעת שער במשחק האליפות של מכבי תל אביב. לאחר שסיים את דרכו בקבוצה, ב-2004, החל במסע הנדודים בליגת העל וסיים אותו בליגות הנמוכות. הוא עבר בהפועל חיפה, בני יהודה, הפועל תל אביב, מכבי נתניה, בני סכנין, הפועל פתח תקוה, הפועל ניר רמת השרון, הכח רמת גן, גראצר האוסטרית, עירוני קרית גת, הפועל מחנה יהודה, מ.ס. באר שבע, הפועל מורשה רמת השרון ואליצור יפו תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully