וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין מין נאשם במעשה סדום בבת ארבע בתל אביב – לעיניה חבריה

10.3.2017 / 0:38

לפי כתב האישום שהוגש נגד רומן לוין, תושב העיר בן 37, הוא פיתה את הילדה ששיחקה ברחוב באמצעות סוכריות, והתקיף אותה בצריף נטוש. לפני כשנה הוא שוחרר מעונש מאסר שלישי שהוטל עליו בגין עבירות מין בקטינות

פדופיל מורשע לאחר שחרורו מהכלא וסוכן שב"ס מיחידת צור העוקבת ומפקחת על עברייני מין, ינואר 2017. ראובן קסטרו
"ניצל את תמימותה של הקטינה". פעילות יחידת הפיקוח על פדופילים של המשטרה/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה אתמול (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד רומן לוין, תושב תל אביב בן 37, בגין מעשה סדום בקטינה והפרת צו פיקוח. על פי כתב האישום, הנאשם פיתה לפני כחודש ילדה בת ארבע ששיחקה עם חבריה ברחוב באמצעות משחקים וסוכריות, והתקיף אותה מינית בנוכחות חבריה, בצריף נטוש שאליו הוביל את הילדים.

בכתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין שירי פרל, מובהר כי לוין הפר לכאורה צו פיקוח ומעקב שהוצא נגדו בעקבות ארבע הרשעות קודמות בעבירות מין בקטינות. הצו אוסר עליו לשהות עם קטינים או קטינות ולהתקרב לבתי ספר, גני ילדים, גני משחקים או כל מקום ריכוז אחר של ילדים. כמו כן, הוא ריצה בעבר שלושה עונשי מאסר בפועל בגין עבירות אלה, האחרון שבהם של שנתיים וחצי, ממנו שוחרר לפני כשנה.

עוד בוואלה! NEWS:
פרשת ההורים המתעללים: האימא נאשמת בתקיפה, האב במעשים מגונים
נאשם במעשה מגונה בבת 11 זוכה - על אף שהוקלט מתנצל על האירוע
בגלל שמועות כי הטריד מינית: עובד יפוצה ב-25 אלף שקל

בית המשפט המחוזי תל אביב. מרץ 2016. ראובן קסטרו
"האיש ברח מהר מהר מהר". בית המשפט המחוזי בתל אביב/ראובן קסטרו

עו"ד פרל כתבה בבקשתה להורות על מעצרו של לוין עד תום ההליכים כי הוא "ניצל את תמימותה של הקטינה, את חוסר האונים שלה, ופגע בה פגיעה חמורה. המשיב ניצל את היותה קטינה, הציע לה סוכריה ומשחקים, עצם את עיניה וביצע בה את מעשיו הנלוזים. מסוכנותו זועקת". צו איסור פרסום הוטל על כל הפרטים המזהים של הילדה שהותקפה.

הקטינה תיארה לחוקרת הילדים כי הנאשם הציע לה סוכריה והוביל אותה לתוך המבנה הנטוש. היא סיפרה את פרטי המעשה, והוסיפה כי לאחר מכן "האיש ברח מהר מהר מהר". ילד נוסף שנכח במקום מסר גרסה שתאמה את דבריה של הילדה, ומצלמות אבטחה מהאזור קלטו את לוין עוקב אחר הקטינים כמה דקות לפני המעשה לכאורה ונמלט מהמקום בריצה מיד לאחר מכן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"יו, איך אני אצא מזה עכשיו"

ראיות נוספות שתוארו על ידי הפרקליטות כוללות פתק שנתפס בכיסו של לוין, שבו נכתב: "לא להודות שזה אני בתמונות". כמו כן, טענותיו הראשוניות כי "הייתי בבית הכנסת כל היום" הוכחשו על ידי רב הישיבה המדוברת ותלמיד נוסף. הוא שינה את גרסתו, ולאר שנמצא הפתק הודה כי ייתכן והוא האדם שתועד במצלמות האבטחה. עם זאת, הוא לא מסר הסבר כלשהו לפרק הזמן הארוך שבו שהה ברחוב.

כמו כן, לוין אמר למדובב המשטרתי במהלך מעצרו אמירות שנחשבות ל"ראשית הודיה". בין היתר, הוא אמר "יו, איך אני אצא מזה עכשיו", "אתה לא מאמין איך דפקתי את עצמי, חבל על הזמן", "כולי עכשיו בסרטים, איך אני יוצא מזה, מצאו איזה תמונות, אמרתי 'זה לא אני, זה מישהו דומה לי', הוכיחו שזה אני ובתכל'ס באמת, אתה יודע, אני הולך ברחוב", ו"מה אכפת לי להודות שאני בתמונות, גם ככה לא רואים שאני עושה".

(עדכון ראשון: 23:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully