וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הישראלי בגיאורגיה: "זה לא היה ספונטני - הרוצחים היו במארב"

בנו של אומרי גבריאלוב, איש העסקים שנרצח באכזריות בגיאורגיה באמצעות פטיש, מעריך שאביו נפל קורבן לסכסוך כספי - "אך יש יותר מדי שאלות בפרשה". המשטרה המקומית עצרה ארבעה חשודים: "תמיד יש מתחרים, אבל קשה לקרוא למישהו מסוים 'אויב'"

אומרי גבריאלוב איש העסקים הישראלי שנרצח בגיאורגיה אמש, 8 במרץ 2017. באדיבות המשפחה
נשדד ונרצח במכות פטיש בטביליסי. גבריאלוב/באדיבות המשפחה

רוני מורל, בנו של איש העסקים אומרי גבריאלוב שנרצח בגיאורגיה בשבוע שעבר, מעריך כי אביו נרצח על רקע סכסוך כספי. "למה שארבעה אנשים יתכננו רצח בשביל סכום כזה קטן?", אמר אמש (רביעי) מורל בשיחה עם וואלה! NEWS. זה לא היה בספונטניות, חלק מהם היו במארב. יש יותר מדי שאלות".

גבריאלוב, בן 74 במותו, נשדד ונרצח במכות פטיש בבירה טביליסי על ידי שני חשודים. המשטרה המקומית הגדירה את המעשה "רצח מתוכנן". בנו סיפר: "שמענו שהוא מת ביום שלישי שעבר. לא ידענו שזה היה רצח, חשבנו שזה היה דום לב. הבנתי שהוא לבד ושצריך להוציא אותו משם. כשהגעתי לטביליסי, נודע לי שזה בעצם היה רצח אכזרי מאוד. אחד החשודים שנעצרו ישב במאסר 15 שנים".

אומרי גבריאלוב איש העסקים הישראלי שנרצח בגיאורגיה אמש, 8 במרץ 2017. באדיבות המשפחה
"היה אדם פעיל, נראה צעיר לגילו". גבריאלוב בשמחה משפחתית/באדיבות המשפחה

על המניעים האפשריים למעשה, אמר בנו של גבריאלוב: "היו לאבא שלי כל מיני עסקים שם, הייתה לו טחנת קמח בכפר שם, חברת השכרת רכב ועוד כמה עסקים בכל גיאורגיה, בעיקר בטבילסי. לקרוא למישהו 'אויב' זה מאוד קשה. האם היו אנשים שחייבים לו כסף, האם היו לו מתחרים? לאנשי עסקים תמיד יש מתחרים, להגיע למצב של רצח, את זה לא ידענו ולא הכרנו".

"עבר עלינו שבוע מאוד קשה, הוא היה בן 74 אבל אדם מאוד פעיל, נראה צעיר לגילו. הוא היה רגיל להיות באוויר כל הזמן. מאז שאני מכיר את עצמי הוא היה איש עסקים, גם בתקופת ברית המועצות הקומוניסטית. אחיו נרצח בצורה דומה, בדיוק לפני 24 שנים ברוסיה, גם הוא היה איש עסקים גדול ואמיד. כולנו בני אדם, כולנו יודעים איך מרגיש אדם שמאבד אבא. לצד אנשים אכזריים יש אנשים טובים, שעוזרים בארץ ובחו"ל. העם הגיאורגי הוא עם טוב, הם יודעים לקבל אורחים, לא ציפינו לדבר כזה".

(עדכון ראשון: 22:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully