וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש עסקים ישראלי נרצח באכזריות בבירת גיאורגיה

8.3.2017 / 18:20

עיתון מקומי דיווח כי איש העסקים, אומרי גבריאלוב בן 75, הגיע למדינה כדי להיפגש עם שותפיו העסקיים, אך הותקף בדירתו השכורה בבירה, שם רוצצו השודדים את גולגלתו ונמלטו עם 2,000 דולר. כמה חשודים נעצרו. במשרד החוץ אישרו את דבר מותו

טביליסי, גיאורגיה. נובמבר 2016. AP
המשטרה מגדירה זאת "רצח מתוכנן". טביליסי/AP

אומרי גבריאלוב, איש עסקים ישראלי בן 75, נרצח במכות פטיש בטבליסי, בירת גיאורגיה, ונשדד על ידי שני חשודים – כך דיווחו כלי תקשורת במדינה. משרד החוץ אישר את דבר מותו. לפי הדיווח ב"נובוסטי-גיאורגיה", הרשויות פתחו בחקירת האירוע שהתרחש בחמישי ומאז נעצרו כמה חשודים. המשטרה הגדירה זאת "רצח מתוכנן" שבוצע על ידי כמה אנשים. ממשרד החוץ נמסר כי גופתו הגיעה לישראל ונסיבות מותו נבדקות.

לפי הדיווח, איש העסקים הישראלי, שמוצאו מגיאורגיה, הגיע למדינה כדי להיפגש עם שותפיו העסקיים. יום לפני הרצח, הוא שכר דירה באבנטובאני, הרובע העתיק של עיר הבירה. עוד דווח כי התוקפים רוצצו את גולגולתו של איש העסקים ונמלטו עם 2,000 דולר. המשטרה הוזעקה על ידי שותפיו של הישראלי, לאחר שלא השיב לשיחותיהם.

בנובמבר אותרה בבנגקוק גופתו של אליהו כהן בן ה-63, כשהיא קבורה תחת בטון וחלקים מגופתו נמצאו במזוודה. החשודים הם שמעון ביטון ובנו בן ה-17, המתגוררים בתאילנד זה שנים רבות. על פי החשד, השניים רצחו את כהן לאחר שקיים יחסי מין עם זוגתו של האב. גופתו הושבה לישראל והוא נקבר בירושלים בהשתתפות כ-200 איש.

(עדכון ראשון: 11:44)

עוד בוואלה! NEWS
סקר וואלה! NEWS: שקד היא האישה המתאימה ביותר לכהן כראשת ממשלה
האישה שהטביעה למוות את בנה בן הארבע שמה קץ לחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully