וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחטפה ונאנסה במשך חודש: מסע הייסורים של התיירת הבריטית באוסטרליה

הצעירה, בת 22, הכירה צעיר מקומי במסיבה, שבשלב מסוים חטף אותה ותקף אותה מינית פעמים רבות. היא חולצה לאחר שהשוטרים עצרו את רכבה בעקבות תלונה מתחנת דלק שבה תדלקה מבלי לשלם

צילום: רויטרס ו-CNN, עריכה: יאיר דניאל

תיירת בריטית בת 22 נאנסה והוחזקה בשבי במשך על ידי בן זוגה באוסטרליה – כך הודיעה היום (רביעי) המשטרה באוסטרליה. בתחילה דווח כי היא הוחזקה במשך חודשיים, אולם המשטרה הבהירה כי התקיפה החוזרת שלה אירעה מ-3 בפברואר עד 5 במרץ במהלך נסיעה לאורכה של מדינת קווינסלנד. הסיוט של הצעירה, ששוחררה היום מבית החולים, נגמר כשהמטרה עצרה את רכב השטח שבו נסעו לאחר שתחנת דלק דיווחה כי הם לא שילמו על התדלוק.

הם הכירו במסיבה בעיר קיירנס ב-27 בינואר, ולפי המשטרה התיירת עברה מסע "מבעית ומפחיד" וכי ככל הנראה, חייה ניצלו בזכות השוטרים. הצעירה, תושבת ליברפול, סובלת משברים בפניה, מחבלות ומחתכים בגופה. בן זוגה לשעבר, בן 23, מואשם באונס, בתקיפה, בחטיפה, באחזקת סמים ובהפרעה למשטרה.

ג'יפ ששימש אזרח אוסטרליה לחטיפת תיירת בריטית למשך חודש, מרץ 2017. AP
הצעיר הסתתר בתא המטען. הג'יפ שבו אותרה הצעירה/AP

החוטף התחבא מהמשטרה בתא המטען של כלי הרכב שנעצר לאחר השיחה מתחנת הדלק. בעלי התחנה, בברלי פייג', סיפר ל"קרייר מייל" כי כשהצעירה עצרה את הג'יפ כדי למלא דלק, לא היה לה כסף לשלם. "היא בכתה והעובד שלנו אמר לה שתציץ פעם נוספת בארנק ותנשום עמוק, ואז שתחזור". לאחר מכן היא נסעה מהתחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully