וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: ההדחה הגדולה של האופוזיציה לראיס שרון גל

שרון גל יכול לסמן עוד איקס על הרובה אחרי ההדחה של האופוזיציה הקולנית אנדל. מעיין ואורנה מאבדות את זה לגמרי - אבל ממש לגמרי. ובאמת רחמים על עומר שצריך לבלות עם שני עוד שבוע. ומי לעזאזל הצביע לג'ודי? בלוג האח הגדול

צילום מסך

1. ברצינות עכשיו, מי זה פה שהצביע לג'ודי? מילא להעיף את עדן, שלמעט יופי ומעיל פרוותי נוראי לא תרמה יותר מדי, אבל להדיח את אנדל? הייתי בטוח שהמשטרה תעצור אותו מיד כשייצא מהבית עם צו מעצר שיישלח אותו למקום סגור אחר אבל נו, מתברר שגם למפכ"ל שלנו יש לב. אז כן, אחושילינג הפתעה כשבמקום להעיף את הנורבגית המוזרה, דווקא אנדל שהיה האופוזיציה לשרון גל בבית מוצא את עצמו בדרך חזרה לאשדוד ואור הזרקורים הבא שיופנה אליו יהיה בחדר החקירות של תחנת המשטרה המקומית. אגב, אם יענה לשאלות החוקרים כמו שענה אתמול לארז ולקורין ("אההה, כן... אהההה"), מצבו עוד עלול להידרדר.

בכל מקרה, בבית אנדל לא ממש שמר על זכות השתיקה: העונה שלו החלה בחיזור מוזר אחרי עדן, המשיכה באינסוף קללות, טענות להטרדות מיניות ורומן סוער - ונגמרה בוויכוחים מול הראיס של הבית. מה הזמן מסמן לאנדל? השקות של פיצוציות באשדוד בעיקר. הרומן שלו עם הגברת עדן הסתיים ברגע שהתחילה התכנית של גורי אלפי. הוא ייזכר בעיקר כמי שהעז לתת פייט לשרון גל - "המחסל" בשבילכם - שיכול לסמן עוד איקס על הרובה. כרגע זה רק הוא ושני ראש בראש עד הגמר.

העדה חיבקה אותו מבחוץ, אבל אין ספק שזה לא השבוע של הסלבס בני העדה: טהוניה חטפה מכות במסעדה, אנדל הודח מהתכנית וחסר עכשיו שיקרה משהו לברהנו טגניה (בדיחה מעולה שראיתי שרצה ברשת שאני מעתיק לפה בלי בושה, בעלי זכויות היוצרים יקבלו קרדיט בכיף). למרות זאת, אנדל השתדל מאוד לצאת מתדמית האתיופי וסיפק מול שרון גל מונולוגים שגרמו לנשות מחסום-ווטש לקנא ולמאמרי המערכת של עיתון הארץ להחוויר. אבל קשת כמו קשת יודעים שלמרות שאנדל עומד בפני עצמו ולמרות שהצליח להגיע לסקנד-בייס עם המתמודדת הכי יפה בתכנית, הם לא יתנו לו לצאת מהמשבצת המוכרת. הנשמות דאגו להשמיע בקליפ הסיום שלו את השיר "יהיה בסדר" של קפה שחור חזק. יש יותר עולב מזה? "אתה חושב שהצלחת לצאת מתדמית האתיופי?", שאלה פחות או יותר קורין. האמת, זה לא משנה אם הצליח. קשת או המשטרה ידאגו להזכיר לו בדיוק לאן הוא שייך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביי, חברים. אנדל ועדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. ג'ודי היא בלי ספק הפתעה. אז סבבה שקהילת הנורבגים בישראל הצביעו לה, אבל זה במקרה הטוב 7 אנשים. כמה קהל כבר יש להזויה הזאת שאפילו הדג באקווריום מחרים אותה? כבר חשבתי שבקרולינה למקה בזבזו על ההדחה הצפויה שלה את הפרסומת של סטיבן טיילור עם בר רפאלי במקום לשדר שוב איזושהי פרסומת גנרית של אסי עזר, אבל טעיתי. הגלמודה נותרת בבית והעיפה את עדן. אז כן, היה איחוד מרגש של עדן ושל אנדל אבל לא אתפלא אם בעשר השניות שהייתה לבד בחוץ היא סימסה הודעת "ער?" לחזי וביקשה שיבוא לאסוף אותה מהאולפן. אפשר להניח שעכשיו כשהם בחוץ עדן נתנה לאנדל את מספר הטלפון שלה כדי שיתקשר, רק אל תספרו לו שהמספר שרשמה מתחיל בספרות 059 ומי שיענה לו מחר זה בחור בשם אחמד מטול כרם.

3. שאר הפרק עסק בשני, שמסתבר שהתחילה לצאת עם הזמר מאור כהן. אז מתברר שמאור כהן פרש מהפרסומות של דומינוס פיצה, הפך לכמה רגעים לכדורגלן והצליח להציל את עצמו מהדחה ולהעניק לעצמו חסינות עוד שבוע עם שני. לו הייתי במקומו, הייתי מרביץ וואחד בעיטה ושולח את הכדור לאבו גוש, העיקר לא לבלות עוד שנייה אחת עם שני. למרבה הצער השער שהבקיע שינה את התכנית לחלוטין. שרון גל, עם זאת, התגלה כאייל משומר של נווה אילן ובאופן בלתי ברור הצליח לשלוח את הכדור שלו הישר למסלול השיוט של הלווין עמוס 5 עד שנאלצו לשגר כיפת ברזל וליירט אותו. בכל מקרה סאגת היין הייתה כל כך משמימה ומסובכת שמדענים הודיעו שישנו את המחקר ויכריזו שיין אדום יעשה כל מה שתבקש רק לא למצוא את עצמך צופה בעוד התקף זעם של אורנה על רקע רכישת יין סגל ב-19.90. ודן? ובכן, מה עוד אפשר לומר על הבחור שהקהל שלו מורכב מחובבי ברידג' ואנשים שהמדפסת אף פעם לא עובדת להם. גם אם נהג משאית שיכור היה דורס אותו במהירות של 180 קמ"ש בעיר כשהוא חוצה את הכביש במעבר חציה, דן היה מתנצל בפניו ואומר לו 'טעות שלי אחי, מתנצל'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ותודה לקהילת הנורבגים. ג'ודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. ובינתיים ביציע, מעיין הופכת להיות הראשונה שמצליחה להשתכר מפיצוח גרעינים. ביציע הכדורגל היא התנהגה כמו עוזי גופיה וטינפה על ג'ודי. אורנה, סייקו עם דיפלומה, מקשקשת איתה בשיחה שבמהלכה בעיקר ניסיתי לחשב כמה מהתקציב של הבית הלך על הצבע לשיער של השתיים האלה. וכשאורנה מעירה לדן על כך שהוא מסתכל על אחרות, זה בערך כמו ששיר אלמליח תמונה לאחראית על משמרות הצניעות. בכל מקרה, ברור שהשתיים האלה איבדו את זה לגמרי ושיחות הקנאה שלהם מתנהלות בערך כך:

מעיין: תיזהר ממני, אם תתקרב אליה אני אקרע אותך
כוס יין: אחותי, אני בכלל עצם דומם, מה את רוצה ממני?
אורנה: עזוב, ראיתי איך אתה מסתכל עליה

5. ועכשיו שני נותרה כמעט לבד. כל החברים הודחו וכשעומר יעוף ויחזור לזקני צפת, זה יהיה רק היא נגד שרון גל. בדיוק כמו שזה היה אתמול, בריב המי יודע כמה של שני נגד כל העולם. אני מודה שהיה לי קשה לקחת ברצינות את שרון גל כשהוא מדבר על צדק בזמן שהוא לובש חלוק שגנב ממלון לוטוס חדרים לפי שעה, אבל שיהיה ברור: לגמרי טים שרון גל. זה לא שאני ממועדון המעריצים של אלאור אזריה, פשוט שני בלתי נסבלת. רק מה, לא הבנתי מה קשורים הנאומים הצ'רצ'יליאניים של שרון על האהבה שלו לחיילי צה"ל ולמה הוא זורק לחמימו מילים כמו "סוציופטית", ו-"אגוצנטרית" כשהמילה היחידה בלעז שחמימו מכיר זה "הלו". נאום ה"יש לי חלום" מעיד עד כמה שרון גל מודע היטב למצלמות, יודע מה הקהל אוהב וגם למד כבר מזמן את השיטה: פשוט תקרא למי שאתה שונא 'שמאל קיצוני'. בימינו, לא צריך יותר מזה. הריבים בין שני ואורנה לעומת זאת מעיד עד כמה השתיים כבר איבדו את זה לחלוטין:

אורנה: את פשוט חרטטנית!
שני: אני חרטטנית? את מלכת החרטות!
אורנה: אני מלכת החרטות? את חטרטורת!
שני: אני חטרטורת? את חרוטמה.
חמימו: רגע, מה?

ליין ווינר

שרון גל כל הדרך; למרות תחנוניי, לשני יש קהל חזק שייקח אותה מרחק נגיעה מהזכייה; וכמובן חמימו. מבלי להסתבך עם אף אחד, אין כמעט ספק שלשלישייה הוא יגיע.

WTF

עדן אשכרה פנתה לאלוהים ונדרה נדר לשמור שבת "עד סוף העונה" אם תישאר בבית. לאיזה שפל עוד ידרדרו את הדת בתכנית הזאת ומה זה אומר על הקב"ה אם העדיף שעדן תעוף מאשר שתשמור שבת. ועל כך נאמר: יותר מששמר עם ישראל את השבת, שמרה השבת על עם ישראל מפני עוד שבוע עם עדן.

פסוקו של יום

"אמרתי שאת דומה לדיוויד בלאט עם פאה"

מאיפה אביחי הביא את הדימוי המוזר הזה? ואגב שלא יהיה לכם ספק, דיוויד בלאט באמת הסתובב פעם עם פאה. זה היה בתקופה שרצה להתחבא מלברון ג'יימס. הייתי ממליץ בינתיים למעיין לדבר עם בלאט ולסגור איתו שבאמת יעשה איתה שבוע-שבוע בזוגיות עם אביחי. הבחור 99% עיוור, לא בטוח ישים לב להבדל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבל שלא הרבצת בעיטה לאבו גוש. עומר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד שבוע, עוד טירוף קנאה. אורנה ודן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוזי גופייה. מעיין ואביחי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשה עם מילים לועזיות. חמימו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה החלוק? שרון גל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully