וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חדש בדק ומצא: כך תדעו אם בת הזוג שלכם בוגדת בכם

9.3.2017 / 12:23

מתברר כי ככל שאישה מזייפת יותר אורגזמות עם בן זוגה הנוכחי, כך הסיכוי שהיא בוגדת בו גבוה יותר. ומה לגבי נשים שחוות פחות אורגזמות?

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון - התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר

הטכנולוגיה אולי בשיאה, נשיאים מחליפים נשיאים אחרים, אך סוגיה אחת לא ממש השתנתה בעולם המערבי במאות השנים האחרונות, ולמען האמת, אפילו הפכה סבוכה יותר: בגידות.

מחקר חדש אולי לא יעזור לכם למנוע מבת או בן הזוג שלכם לבגוד בכם, אך הוא כן עשוי לעזור לכם לדעת מתי בת הזוג נמצאת בעיצומו של קשר אינטימי עם גבר אחר.

עוד בנושא:

גילתה שבן זוגה בוגד בה - ותקפה אותו ואת הבלונדינית שאיתו בבית קפה
מה קרה כשגבר בוגד נתפס על חם - על ידי כל משפחת אשתו?

זה לא כזה מסובך, האמת: לפי המחקר, ככל שאישה מזייפת יותר אורגזמות, כך הסיכוי שתבגוד בבן זוגה גבוה יותר. יש לציין כי נשים שחוות פחות אורגזמות לאו דווקא יבגדו יותר - מדובר פה אך ורק על זיופים.

החוקרים גייסו למען המחקר קבוצה של 138 נשים ו-121 סטודנטים שהיו מעורבים בקשר הטרוסקסואלי. הנשים נשאלו כמה חזקות ותכופות האורגזמות שלהן, בעוד הגברים נשאלו כמה פעמים, לדעתם, בנות הזוג שלהם מגיעות לאורגזמה. כל הנבדקים נשאלו האם בגדו בעבר, ומה הסיכוי שיבגדו בעתיד.

מחברי המחקר "האורגזמה הנשית האנושית כסממן ואיתות" כתבו: 'זיוף אורגזמה מתקשרת לבגידה מינית נשית וסיפוק מיני גברי נמוך". במילים אחרות, זיוף אורגזמות אומר הרבה יותר על הסיכויים של אישה להישאר נאמנה ביחסים מאשר אורגזמות בפועל.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully