וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגה ובדיחות על מפלגת העבודה: כך חגג דרעי את יום הולדתו בכנסת

6.3.2017 / 20:46

נציגי הקואליציה קטעו במפתיע את ישיבת סיעת ש"ס כדי לחגוג את יום הולדתו ה-58 של שר הפנים. גם נציגים של העבודה הגיעו, ביניהם יחימוביץ', שהכריזה שהיחסים האישיים עם חתן השמחה הפשירו: "מדובר בדרמה גדולה"

צילום: יקי אדמקר, עריכה: יוסי אלטר

נציגי הליכוד, ישראל ביתנו, כולנו, העבודה וש"ס ישבו היום (שני) סביב שולחן אחד - והפעם לא כדי לפתור משבר פוליטי. השרים משה כחלון, נפתלי בנט, איילת שקד ויעקב ליצמן, יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן וראש לשכת ראש הממשלה יואב הורביץ קטעו במפתיע את ישיבת סיעת ש"ס שהתקיימה בצהריים בכנסת לרגל מאורע חגיגי: יום הולדתו ה-58 של יו"ר המפלגה, השר אריה דרעי.

שר האוצר כחלון ראה בחגיגה הזדמנות לפרגן לדרעי על ההישגים החברתיים ש"העברנו יחד", ומנה בין היתר את ההוזלה בתחבורה הציבורית, הורדה במחירי המים ולא שכח להזכיר שכשהוא ודרעי משלבים ידיים בממשלה חוששים. "כשאני מסתכל על אריה, ואריה מסתכל עליי בממשלה - הכול ידוע הלאה", אמר.


עוד בוואלה! NEWS:
פרשות ראש הממשלה: החלה חקירתו הרביעית של נתניהו
אחרי אי-הפללה: תיבחן מחיקת רישום פלילי על שימוש בקנאביס
שר בכיר תוקף בחריפות את ליברמן: "פטפטן שגורם נזק כבד לישראל"

חגיגת יום ההולדת לשר הפנים אריה דרעי בכנסת, 7 במרץ 2017. יקי אדמקר
"רבי אריה, יש פתרון?". חגיגת יום ההולדת, היום/יקי אדמקר

בנט שלאחרונה מפגין ידידות פומבית עם דרעי ומוביל עמו מהלכים בתוך הקואליציה העיד כי דרעי פותר את הבעיות בישיבת ראשי המפלגות המתקיימת מידי יום ראשון. "כשיש בעיה בלתי פתירה, כל הראשים מופנים לאריה", אמר. כחלון לא התאפק וניסה לחקות את ראש הממשלה: "זה הולך ככה", אמר, "רבי אריה, יש פתרון?".

מי שגנב את ההצגה, כמעט כמו בכל אירוע חגיגי בכנסת, היה יו"ר הקואליציה. ביטן סינן לעבר בנט: "אתה ודרעי יותר מידי אחד ליד השני, צריך לבדוק את זה". גם ח"כ שלי יחימוביץ' שמתמודדת על ראשות ההסתדרות הגיעה לחגוג עבור מי שעד לפני כמה שנים היה נחשב עבורה סדין אדום בגלל הרשעתו בקבלת שוחד. "אני מכירה את אריה הרבה מאוד שנים, חלק מהן אנחנו שמים מאחור ומעדיפים לשכוח. היחסים האישיים הפשירו - אפילו מדובר בדרמה גדולה", אמרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חגיגת יום ההולדת לשר הפנים אריה דרעי בכנסת, 7 במרץ 2017. יקי אדמקר
"חשבתי שאריה הוא איזה שמאלני". חגיגת יום ההולדת, היום/יקי אדמקר

גם בחגיגה הזו התערבבו היריבויות בתוך מפלגת העבודה. "הופתעתי כשהזמנתם אותי כנציגה היחידה של מפלגת העבודה", אמרה יחימוביץ', וביטן סינן לעברה: "למה, הזמינו גם את כבל". דרעי ששידר רצינות יותר משאר החוגגים העיר לו בעדינות וביטן לא נשאר חייב: "צוחקים, ואם קרה אז לא קרה".

שרת המשפטים שקד בירכה אף היא את דרעי עם פליטה על שיחותיהם בדיוני הקבינט המדיני ביטחוני: "אני יושבת ליד אריה בקבינט ובזמן שכולם שם דואגים לביטחון ישראל אנחנו מספרים בדיחות אחד לשנייה על מה שקורה", אמרה. "עד לפני שנתיים לא הכרתי אותו טוב, חשבתי שאריה הוא איזה שמאלני, אבל בשנתיים האחרונות למדתי להעריך אותו, נהנית מאוד לעבוד איתו".

ביטן שהתיישב מאחורי ח"כ יחימוביץ' התבקש לברך, ולפני שהחל בדבריו ניסתה יחימוביץ' לזוז ממקומה: "אני מסתירה אותך", אמרה. הנוכחים השיבו: "קשה להסתיר אותו", וח"כ דודי אמסלם לא פספס את ההזדמנות לספר על כך שביטן מסתיר במליאה את סגנית שר החוץ ציפי חוטובולי. "כל הזמן מבקשת שיזוז כדי שבעלה יראה שהיא בכנסת". ביטן גם הפעם לא חסך בעקיצה: "באמת לא רואים אותה".

נתניהו התייחס למדיניות אי-הפללת צרכני קנאביס: "נפתחים לעתיד; מבינים את הסכנות". לשכת העיתונות הממשלתית
נעדר בשל חקירתו. נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

כשח"כ עמיר פרץ, המתמודד לראשות העבודה, נכנס באיחור אופנתי למסיבה, כחלון שישב לצד יחימוביץ', פינה את מקומו ודרש ממנו "בוא שב, שב ליד שלי. בשביל התמונה. זו הרי הפעם הראשונה שאני רואה יותר צלמים מאנשים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו היה אמור להיות אורח הכבוד בחגיגה, אך החוקרים שהגיעו למעונו לצורך החקירה בשתי הפרשות נגדו, מנעו זאת. נתניהו הסתפק בכך ששיגר ברכה מצולמת. "אני לא מאמין שרק אתמול היינו שנינו הצעירים השחרחרים של הממשלה", אמר נתניהו. "עבדנו יחד אז ועובדים גם היום, קצת פחות שחרחרים. מזל טוב".

דרעי עצמו חתם את החגיגה בברכה ש"יתקיימו כל הברכות. זו קצת קורת רוח במקום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully