וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות הכריזה על יום חופש לרגל יום האישה הבינלאומי - חמאס התנגד

הארגון הודיע כי לא יכבד ברצועת עזה את הכרזת הרשות הפלסטינית. במקום, מתכנן הארגון הקיצוני לערוך בשעה הראשונה ללימודים דיונים לגבי תפקיד האישה במאבק הלאומי הפלסטיני

מאות אזרחים זרים ומבקרים עזבו את רצועת עזה דרך מחסום ארז בגלל המצב הביטחוני, יולי 2014. בן קלמר
נשים ברצועת עזה/בן קלמר

חמאס הודיע אתמול (ראשון) על ביטול תכניותיו להעניק יום חופש ביום רביעי הקרוב לרגל יום האישה הבינלאומי. זאת, לאחר שבשבוע שעבר הכריזה הרשות הפלסטינית כי יום האישה יהיה ליום חופש.

חמאס, השולט ברצועת עזה, הודיע אתמול כי לא יכבד את ההכרזה. לדבריו, יום רביעי יהיה יום עבודה רגיל ובתי הספר יהיו פתוחים. עם זאת, בשעה הראשונה ללימודים ייערכו דיונים לגבי תפקיד האישה במאבק הלאומי הפלסטיני. חמאס לא הרחיב לגבי הסיבה להחלטתו.

"אנחנו גאים בנשים פלסטיניות הנחשבות ליסוד המשפחה והחברה. הן שותפות מלאות לגברים במקום העבודה, בחינוך ובבנייה, ושותפות המרכזיות במאבק הארוך של עמנו לחופש ולעצמאות", אמר ראש הממשלה ראמי חמדאללה לקבינט שלו בשבוע שעבר בישיבה בבית לחם.

הוא הוסיף כי הרשות הפלסטינית תעשה הכול כדי להגן על מעמד הנשים וכדי לוודא כי יתייחסו אליהן בשוויון ובהגינות בחברה, כדי שיוכלו למלא תפקיד בחיים הפוליטיים, הכלכליים והחברתיים.

תחת שלטון חמאס, החברה האזרחית בעזה הפכה לשמרנית עוד יותר. חמאס הטיל קוד לבוש על עורכות דין, חובת לבישת רעלות ולעתים איסור על עישון נשים בבתי קפה.

עוד בוואלה! NEWS:
בצל ההתקרבות למצרים: "חמאס שיגר שלוש רקטות לעבר הים"
"טיל מול טיל": חמאס מאיים והדרך להסלמה מתקצרת
"ניסו לגרום לעימות עם ישראל": חמאס עצר מאות תומכי דאעש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully