וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברים נוהרים בהמוניהם למספרה עם ספריות עירומות

8.3.2017 / 5:50

מספרה מקזחסטן מצאה דרך מסקרנת להביא לקוחות: להעסיק ספריות בעירום. המספרה התמלאה מהר מאוד בלקוחות שהופתעו לגלות מי הן באמת הספריות העירומות שהתעסקו להם בראש

metro\cen

בסרטון: מספרה נוספת בעירום – ברוסיה

ההמתנה לספר היא כמעט תמיד ארוכה ומשעממת. מספרה בקזחסטן הציעה להנעים את זמנם של הלקוחות הגברים שממתינים לתורם באטרקציה מפתיעה: ספריות חדשות שמסתובבות במספרה בעירום חלקי ומתנשקות אחת עם השנייה. סקס מוכר, תמיד מכר - תמיד ימכור.

מספרת אולד ביי שבאוסקמן, קזחסטן, גייסה לשורותיה ספריות ומעצבות שיער יפיפיות שהתעסקו ללקוחותיהן בראש בזמן שהן לבושות בסינר שחור פתוח מאחור. בעוד אחרות לבשו חוטיני - אחת ויתרה גם עליו והשאירה מעט מאוד מקום לדמיון. גברים נהרו בהמוניהם למספרה אחרי שנודע להם על האטרקציה החדשה בעיר מתמונות שפורסמו בפייסבוק.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כך פועלת מספרה בעזה: הספר שורף ללקוחות את הראש

לכתבה המלאה

הלקוחות החלו לחשוד בספריות כשהן לא הפגינו מיומנות והחלו להתנשק ולהתמזמז אחת עם השנייה. רק אז נודע להם שהבנות הן למעשה רקדניות ממועדון חשפנות צמוד למספרה בשם "זברה". הן הסכימו להנעים את זמנם של המסתפרים ולדגמן בכמה תנוחות נועזות עבור קמפיין פרסומי ויראלי. חוסר הניסיון בספרות לא מנע מהגברים לעלות על כיסא הספר וליהנות משירות אישי ואקסלוסיבי. אחד כתב בתגובה לתמונות בפייסבוק: "הסתפרתי בשבוע שעבר אבל השיער שלי ארך נורא מהר. כדאי שארוץ מהר לספר!". אחר הוסיף: "אני סתם תוהה לעצמי אם יש שירות דומה לנשים? אני לא בטוח שהיה תור ארוך עבור סוג כזה של שירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully