וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: מי ניצח בתחרות סחיבת בני הזוג השנתית?

6.3.2017 / 15:11

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר היום (שני) כי ממשל טראמפ הזהיר את הממשלה מביצוע פעולות חד צדדיות בשטחים. "קיבלנו מסר ישיר, לא עקיף, כי החלת הריבונות ביהודה ושומרון תוביל למשבר מידי", אמר בדיון בוועדת החוץ והביטחון בכנסת.

"אני רוצה להבהיר בצורה ברורה את תפיסת עולמי: אנחנו צריכים להיפרד מהפלסטינים, לא לקלוט אותם בשטחנו", סיפר ליברמן בהתייחסו לריאיון של ח"כ מיקי זוהר (הליכוד), שאמר אמש כי במציאות של מדינה אחת הפלסטינים יקבלו את כל הזכויות – למעט האפשרות להצביע לכנסת. שר הביטחון אמר כי מאז הריאיון אמש הוא נשאל על ידי גורמים בכל העולם אם זו עמדת הקואליציה.

המפכ"ל רוני אלשיך אמר היום כי המשטרה צפויה לסיים בקרוב את עבודתה בחקירות ראש הממשלה. זאת, שעות לפני חקירתו הרביעית של נתניהו בשני התיקים המתנהלים נגדו.

שר הרווחה כץ ושר האוצר כחלון סיכמו היום על תוספת של 18 מיליון שקלים לשיפור הביטחון התזונתי בקרב אזרחים שידם אינה משגת. התוספת תשמש לחלוקת סלי מזון בפסח ובחגי תשרי.

בעיירה דורינג שבאנגליה נערכה אתמול תחרות סחיבת בני הזוג השנתית, במהלכה סוחבים בני זוג אחד את השני דרך מסלול מכשולים מפרך, הכולל 380 מטרים של שדות בוציים. המנצחים השנה היו בני זוג מוויילס שלקחו הביתה את הפרס – חבית של משקה אלכוהולי.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה ותחול עלייה קלה במידות החום. מחר - התקררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully