וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: אדם חבוש מסכה תקף כתב טלוויזיה בשידור חי

6.3.2017 / 11:24

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

צעיר פלסטיני נהרג הלילה במהלך חילופי ירי עם כוח ימ"מ (היחידה ללוחמה בטרור) ברמאללה. בהודעת דוברות המשטרה נמסר כי ההרוג הוא פעיל טרור מבוקש, שפתח באש לעבר הכוח שניסה לעצור אותו. במקום התפתחו הפרות סדר, שבמהלכן הושלכו אבנים לעבר הכוחות. שני פלסטינים נוספים נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי.

לפי מג"ב, התקרית אירעה במהלך פעילות מעצרים בעיר הפלסטינית בהשתתפות כוחות צה"ל, שירות הביטחון הכללי (שב"כ) ויחידת הימ"מ של משמר הגבול. עם כניסת הכוחות התפתחו חילופי אש, ובמהלכן נהרג הצעיר, ללא נפגעים בקרב כוחות הביטחון. בחיפוש בביתו של ההרוג נתפסו שני רובים, אחד מסוג M-16 והשני מסוג "קרלו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר היום בפעם הרביעית בידי חוקרי להב 433 במעונו בירושלים. נתניהו ייחקר על מעורבותו בתיקים 1,000 ו-2,000. על פי ההערכה, החקירות יושלמו לקראת סוף החודש.

בעקבות תחילת עבודות הרכבת הקלה התת-קרקעיות בתל אביב נסגרה הלילה תחנת הרכבת תל אביב השלום למשך שישה ימים. תנועת הרכבות מכיוון צפון תסתיים בתחנת סבידור מרכז ותנועת הרכבות מדרום תסתיים בתחנת תל אביב ההגנה.

כתב רשת טלוויזיה בניו יורק נקלע לקטטה עם אדם חבוש במסכת סקי שהפריע לו במהלך השידור החי. את הסרטון הוא שיתף אחר כך בטוויטר וביקש מגולשים שמזהים את האיש להודיע למשטרה.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה ותחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully