וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלם בבני ברק: העירייה הציבה מעקה במרכז מעבר חצייה ברחוב סואן

6.3.2017 / 11:14

המעקה הוצב באמצע המעבר ברחוב חזון איש בעיר, בשל עבודות תשתית. סרטון שתיעד ילדים עוברים מעל המעקה הופץ בין התושבים ועורר זעם: "סכנה לשלום הציבור". מתחילת השנה נהרגו 18 הולכי רגל בתאונות

צילום: סרטון גולשים

תושבי בני ברק זעמו אתמול (ראשון) לאחר שהעירייה הציבה מעקה באמצע מעבר חצייה ברחוב חזון איש, מהרחובות המרכזיים בעיר, באופן שאילץ את התושבים לעבור מעליו בצורה מסוכנת. סרטון שהפיצו תושבים בקבוצות ווטסאפ מראה ילדים, נשים ומבוגרים חוצים את הכביש במעבר המסוכן, הסמוך לאתר עבודות תשתית.

תושב העיר אודי טנא, שנאלץ לעבור עם בנו את מעבר החצייה והיה עד למחדל הבטיחותי, הביע בשיחה עם וואלה! NEWS את זעמו על התנהלות העירייה. "נראה שמישהו בעירייה שכח לדאוג לרווחתם האמיתית של תושבי בני ברק והעדיף לסכן את שלום הציבור. הגיע הזמן שראשי העיר יפרקו בהקדם את גדר ההפרדה שנבנתה בתוך מעבר חציה. חלם זה כאן", אמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סכנה מיותרת". ילדים עוברים מעל המעקה המסוכן ברחוב החזון איש, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל עמותת "אור ירוק", שמואל אבואב, מסר כי "התשתית הלא ברורה בכביש חושפת את הולכי הרגל לסכנות מיותרות. השאירו את מעבר החצייה צבוע ובמקביל לא חסמו את המעבר בגדר גבוהה". לדבריו, "הפתרון חייב לקחת בחשבון קודם כל את בטיחות האזרחים כאשר הולכי רגל רבים הם קשישים וילדים. או שיקימו גדר גבוהה שלא תאפשר מעבר בכביש ויאפשרו מעבר בטוח ונח במקום אחר סמוך או שיפתחו פתח למעבר בטוח כאשר ישנו אי תנועה שיאפשר להולכי הרגל לעמוד בבטחה בין הנתיבים. אסור להשאיר את המצב כך וחייבים למנוע את התאונה הבאה".

על פי נתוני העמותה מתחילת השנה נהרגו 18 הולכי רגל בתאונות דרכים, מחציתם קשישים. עוד עולה מהנתונים כי בשנה שעברה נהרגו יותר מ-100 הולכי רגל וישראל מובילה בשיעור תאונות מסוג זה בקרב המדינות המפותחות.

דובר עיריית בני ברק, אברהם טננבוים, מסר: "רק משוגעים שרואים בטונדה על הכביש, מנסים לסכן את עצמם ולעבור מעליה. לתושבי העיר מוצאת חלופה בטוחה, חמישים מטרים ממעבר החצייה שנחסם. העירייה משקיעה תקציבים רבים לצורך פיתוח העיר ויש תושבים שלא יודעים לומר אפילו תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully