וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שנתיים וחצי מבני ברק עלה על אוטובוס - ואותר בנתיבות לאחר שעות

5.3.2017 / 20:50

לדברי אביו של הפעוט, הוא נעדר משעות אחר הצהריים לאחר שעלה על אוטבוס בתחנה הסמוכה לביתו. מתנדבים של ארגון זק"א הפיצו את תמונתו של הילד ברשתות החברתיות, עד שהתקשר נהג שסיפר כי הוא מוריד ילד שעונה לתיאור בעיר הדרומית. "אם היה פורים, היינו חושבים שזו בדיחה"

אוטובוסים של חברה אגד, תחנה מרכזית תל אביב. אוקטובר 2016. ראובן קסטרו
הפעוט עלה בתחנה הקרובה לביתו - ונסע/ראובן קסטרו

פעוט בן שנתיים וחצי מבני ברק נעדר משעות אחר הצהריים, ואותר כעבור שעות אחדות בנתיבות - לאחר מסע שיזם בעצמו ובמסגרתו עלה עצמאית על אוטובוס והתיישב לנסיעה ארוכה דרומה. אביו התקשר למתנדבי ארגון זק"א בדאגה בשעות הערב, וסיפר כי בנו ככל הנראה עלה על אוטובוס בתחנה הסמוכה לביתם.

"מיד הוצאנו רמקולים, הפצנו את התמונה של הילד בכל הקבוצות ונעזרנו בכל כלי כדי לאתר את הילד", סיפר ראש אגף מבצעים בזק"א, חיים וינגרטן. "זמן קצר אחרי, התקשר אליי אדם בטענה כי הוא מוריד ילד שעונה לתיאור שפרסמנו בתחנת אוטובוס בעיר נתיבות".

כדי לוודא שאכן מדובר בבנו, התקשרו בארגון לאב, תחקרו אותו ועירבו את המשטרה. "האב סיפר שהילד עלה על אוטובוס בתחנה על יד הבית והתיישב כנראה לנסיעה הארוכה עד לנתיבות. המשטרה מטפלת בהחזרת הילד להוריו". לדבריו, "אם היה פורים, היינו חושבים שזו בדיחה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בעקבות חשיפת וואלה! NEWS: הוסר שלט רחוב "ערפאת"
חקירות ראש הממשלה: נתניהו ייחקר מחר במעונו בפעם הרביעית
טראמפ לקונגרס: בדקו אם אובמה צותת לי במהלך הבחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully