וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: נערה שלמדה החייאה בתיכון הצילה חייו של ילד

5.3.2017 / 13:27

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כתבי אישום הוגשו היום (ראשון) נגד ארבעה מטפלים מבית האבות "נאות כיפת הזהב" בחיפה בגין התעללות בחסר ישע ותקיפה. העובדים נעצרו בחודש שעבר עם חשיפת תמונות קשות המציגות התעללות ארוכת טווח.

מח"ש הגישה היום כתב אישום נגד ניצב בדימוס מנשה ארביב, לשעבר ראש להב 433 במשטרת ישראל, לבית משפט השלום בראשון לציון בגין עבירות מרמה, הפרת אמונים ואי-מילוי חובה רשמית. כתב האישום נגד ארביב, ששימש גם כנציג משטרת ישראל בארצות הברית וכסגן מפקד מחוז תל אביב, הוגש באישור פרקליט המדינה שי ניצן, לאחר שדחה את טענותיו בשימוע שנערך לו.

על פי כתב האישום, ארביב הכיר לראשונה את הרב יאשיהו פינטו ב-2010, והיה מצוי בקשר עם הרב ועם אנשים שונים מטעמו, בהם עוזרו האישי של הרב בארץ יוסי עמוס, עמו היה הקשר הדוק. במהלך התקופה הרלוונטית נרקמה בין ארביב ופינטו ברית אינטרסים. מצד אחד עמד רב, שהיה מעוניין בחיבור למוקד כוח בדמות קצין בכיר במשטרה, ומצד שני קצין משטרה בכיר, שהיה מעוניין בחיבור אישי לרב שמהווה מוקד כוח ואדם מקושר בארץ ובחו"ל.

השר ישראל כץ ידרוש היום בישיבת הקבינט מראש הממשלה נתניהו לדון בעתיד הרצועה ובתכניתו להקמת אי מלאכותי מול חופי עזה. זאת פחות משבוע לאחר פרסום דוח המבקר על "צוק איתן".

נערה שעובדת במסעדה בטנסי שבראצות הברית הצליחה להציל את חייו של ילד. אישה שהגיעה למקום זעקה לעזרה לאחר שבנה הפסיק לנשום. הצעירה מיהרה אליה, ביצעה בו החייאה כפי שלמדה בבית הספר, והצליחה להחזיק אותו בחיים עד להגעת האמבולנס. הילד פונה לבית החולים ומצבו יציב.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה נאה ותחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully