וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: אופנוען זינק מעל ארבעה נתיבי כביש מהיר

5.3.2017 / 9:55

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כמה מצבות בבית העלמין היהודי וושינגטון שבברוקלין, ניו יורק, הושחתו, ומשטרת ניו יורק הכריזה הבוקר (ראשון) כי היא פותחת בחקירת המקרה. דובר משטרת ניו יורק מסר כי מחלקת פשעי השנאה במשטרה משתתפת בחקירה, לאחר שכמה מצבות הושחתו ונעקרו בבית העלמין.

הדיווח הראשוני נמסר הלילה מהארגון היהודי "השומרים" לדב היקינד, חבר הפרלמנט של מדינת ניו יורק. הוא ביקר במקום בעת הלילה והזעיק למקום את כוחות המשטרה, וצפוי לשוב לבית העלמין בשעות הבוקר. הוא מסר כי חוקרי המשטרה זיהו עד כה פתח בנוצר בגדר.

הממשלה צפויה לאשר הבוקר את ההצעה ליישום מדיניות של אי-הפללה בגין שימוש עצמי בקנאביס. על פי ההצעה, תוקם ועדה שתבחן את יישום המדיניות, ותגיש המלצות לממשלה בתוך חודשיים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר ליו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג מסמך ובו הצהרה להתנעת יוזמת שלום אזורית, שתהווה בסיס לממשלת אחדות – כך דווח הבוקר ב"הארץ". עם זאת, לפי הדיווח, נסוג נתניהו מהמתווה.

רוכב האופניים האמריקני בעל הנטיות האובדניות הזה החליט לבצע פעלול שנוי במחלוקת ותיעד את עצמו מזנק עם האופנוע שלו מעל כביש מהיר בעל ארבעה נתיבים. הפעלול הצליח להכעיס את אופנוענים מקומיים שטענו שהוא מסכן בכך לא רק את עצמו אלא גם את הסביבה. המשטרה חוקרת את המקרה.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה נאה ותחול עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully