וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה לריקוד חשודה באונס שני תלמידים - וטראמפ סבבה עם זה

6.3.2017 / 12:00

מורה לריקוד בת 27, שהואשמה באונס של אחד מתלמידיה בן ה-17, תקפה פעם נוספת. הפעם היא גם ניסתה לתעד את המקרה בטלפון הסלולרי שלה. בסרטון שנחשף מ-2012 נשיא ארה"ב נשמע מקל ראש בעבירות מסוג זה: "לא חושב שנעשה פה הרבה נזק"

Extra

בסרטון – מה חשב טראמפ ב-2012 על יחסי מורה-תלמיד? (אמל"ק – אין לו בעיה עם זה)

שרה לינדסי לואיס, מורה לריקוד בת 27 מיוטה, אשר הואשמה באונס של אחד מתלמידיה, קיימה יחסי מין עם תלמיד נוסף, כך מדווחים כלי התקשורת בארצות הברית. לואיס כבר נתפסה לפני מספר חודשים לאחר שעל פי החשד אספה תלמיד בן 17 ברכבה, לקחה אותו לחנות משקאות שם הם רכשו אלכוהול והמשיכו לביתה, שם קיימו יחסי מין מספר פעמים.

היא נעצרה אך שוחררה לביתה בערבות, אך כעת מסתבר שהיא החליטה לנצל את הזמן מחוץ לכלא בכדי לשכב עם תלמיד נוסף, גם כן בן 17.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לכלא. לואיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא

גם עם התלמיד השני היא חזרה על אותו דפוס פעולה כשאספה אותו ברכבה ונסעה איתו לחנות משקאות, כשהפעם היא החליטה להשקותו בוודקה. על פי עדות הצעיר, היא אף ניסתה לצלם אותו בטלפון הסלולרי שלה בזמן שהם התנשקו על ספתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית הספר התיכון שבו איתרה את התלמידים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, כל התקשורת בארצות הברית חשפו הקלטה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מ-2012, שבראיון לרשת NBC נשאל על עמדתו לגבי מורות שמקיימות יחסי מין עם תלמידים. תשובתו של הנשיא הייתה "ובכן, אני לא חושב שהתלמידים הבנים נפגעו. למעשה, הם הולכים ומשוויצים בזה לפי מה שאני מבין. אני לא חושב שנעשה פה הרבה נזק. רק נראה לי שהבעלים שלהן לא מרוצים", הוא אמר תוך שהוא מחייך למצלמה.

אז זו דעתו של טראמפ. ומה אתם חושבים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully