וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההקלטה של כבל חושפת: "יחימוביץ' מחויבת לתמוך בי בבחירות ליו"ר המפלגה"

בהקלטה נשמע הח"כ אומר כי עמיתתו למחנה הציוני תתמודד על ראשות ההסתדרות כנציגת סיעתו, ובתמורה תתמוך בו בראשות למפלגת העבודה - על אף שהכחישו זאת נמרצות בעבר. על הרצוג: "תחמן של גנבים קטנים". השניים דבקים בגרסתם גם לאחר פרסום ההקלטה. ניסנקורן: קומבינה מושחתת

הקלטה: ערוץ עשר, עריכה: יוסי אלטר

הדיל נחשף: בהקלטה שפורסמה אמש (חמישי) נשמע ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני) אומר כי עמיתתו למפלגה מחויבת לתמוך בו בבחירות ליו"ר העבודה, ובתמורה יסייע לה בריצתה ליו"ר ההסתדרות מטעם סיעתו "בית חברתי". זאת, חרף הכחשות נמרצות מצדם בעבר.

"אני נפגשתי עם שלי, אני רוצה ללכת עם שלי להסתדרות. שלי מחויבת לתמיכה בי בבחירות ליו"ר המפלגה", נשמע אומר כבל בהקלטה. בבהתייחסות לסיעתו בהסתדרות אמר הח"כ: "לאורך כל הדרך, אמרתי שהסיעה היא כלי כדי לקדם אותי. כל כולה, כל המהות שלה הייתה רק כלי לקדם אותי. לא הסתדרות, זה לא מעניין אותי הסתדרות, לא מעניין אותי להיות בהסתדרות, זה לא מעניין אותי".

עוד בוואלה! NEWS:
יועמ"ש ההסתדרות קבע: יחימוביץ' תוכל להתמודד לתפקיד היו"ר
ניסנקורן יתקפל? יחימוביץ' וכבל החלו במאבק המשפטי
שר הרווחה הביע תמיכה בניסנקורן בבחירות להסתדרות: "אעשה הכול שתיבחר"

חגיגות עשור בפוליטיקה וחגיגות יום הולדת לשלי יחימוביץ' - בתמונה עם חבר הכנסת איתן כבל. ראובן קסטרו
"לא היה ולא יהיה דיל, לא בעל פה ולא בכתב". כבל ויחימוביץ'/ראובן קסטרו

עוד אמר ח"כ כבל כי "החיים דבר דינמי, פוליטיקה זה לא מישהו שיושב מחכה לך. זו הזדמנות ענקית בהסתדרות ובתוך מפלגת העבודה".

על יו"ר מפלגתו המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג, נשמע אומר מילים קשות. "הוא לא אכזר, הוא תחמן. הוא רמאי, הוא תחמן של גנבים קטנים", עקץ.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן התייחס הבוקר להקלטות. "חיכיתי עד הבוקר לראות אם יחימוביץ' תתנצל ותיקח אחריות על הקומבינה, אבל היא המשיכה בדרכה", כתב ניסנקורן בדף הפייסבוק שלו. "יחימוביץ' 'התלבטה' במשך חודשים ואז סגרה קומבינה מושחתת עם האחים כבל, ואולי חמור מזאת, במשך חודש שלם ועשרות ראיונות היא שיקרה כאשר הכחישה את הקומבינה. את שלי יחימוביץ לא מעניינים העובדים, מעניין אותה סידור עבודה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

כבל ויחימוביץ': "אין בינינו דיל"

ח"כ כבל מסר בתגובה: "את שאמרתי בשיחה אמרתי מתוך משאלת לב, שאפילו אני איני יודע אם ארצה לממשה. אין ולא היה דיל ביני ובין שלי, לא ביקשתי ממנה לתמוך בי לראשות המפלגה וממילא היא גם לא הבטיחה זאת. הדלפת קטעים סלקטיביים משיחה בת שעות ארוכות היא עוד פרפור אחרון של ניסנקורן ומשפחת עיני למנוע התמודדות, ומאמצים אלה מעידים על הפחד שהם חשים".

ח"כ יחימוביץ אמרה בתגובה כי "לא היה ולא יהיה דיל, לא בעל פה ולא בכתב. כבל לא ביקש ולא העלה תמיכה שלי בו, תומכיי במפלגה הם אנשים חופשיים שאינם מקבלים פקודות מאיש וההחלטה שלי במי לתמוך תהיה מבוססת על טובת המפלגה".

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, הכנסת 25 בינואר 2017. נועם מושקוביץ
"קומבינה מושחתת חמורה ביותר". הרצוג/נועם מושקוביץ

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג מסר בתגובה לחשיפת ההקלטה כי "הערב נחשפה קומבינה מושחתת חמורה ביותר שחייבת להוביל את המעורבים בה למסקנות אישיות". לדבריו, "מדובר במרמה והפרת אמונים מול הציבור הרחב, חברי ומתפקדי מפלגת העבודה. אי אפשר להגזים בנזק שנגרם לנו אבל אנחנו נדע להתגבר, להתחזק ולהוביל את המפלגה על ערכיה המדיניים והחברתיים בחזרה להנהגת המדינה".

(עדכון ראשון: 20:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully