וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה שבביתה נרצחו הצעירים: "אנחנו בהלם, התנצלנו בפני ההורים"

2.3.2017 / 19:00

בני משפחת פרחאן, שבביתה בנתניה נהרגו רון יעקב ואביב בוארון, סיפרו לוואלה! NEWS כי האבא יצר קשר עם משפחותיהם: "אנחנו רק רוצים שהחיים יחזרו למסלולם". אחד מהם הבהיר: "אנחנו לא משפחת פשע, אלא אנשים פשוטים"

צילום: יותם רונן, מד"א, עריכה: ורד לידני

"אף אחד לא מאחל לעצמו שפתאום מישהו יגיע לבית שלו ויתחיל לרסס" – כך סיפר היום (חמישי) אחד מבני משפחת פרחאן, שבביתה בנתניה נהרגו שני צעירים מירי ב"על האש". בעסק המשפחתי באזור התעשייה של נתניה התייחסו בני המשפחה לאירוע הירי. "אנחנו עדיין בטראומה, כל המשפחה הייתה עדה לאירוע הקשה הזה", סיפרו בשיחה עם וואלה! NEWS.

בני המשפחה הוסיפו כי אב המשפחה שבביתה אירע הירי יצר קשר עם משפחותיהם של ההרוגים אביב בוארון ורון יעקב, בני 19, והביע את צערו על המקרה. "הוא התנצל בפני ההורים על האירוע הקשה שאירוע בתוך הבית שלו", סיפר אחד מהם. "זה אירוע קשה מאוד. פגעו בילד שלו והרגו שניים מהחברים שלו".

עוד בוואלה! NEWS:
"ייתכן שהיורה התרגש": סימני השאלה אחרי הרצח הכפול בנתניה
"על האש" הפך לזירת רצח: שני בני 19 נורו למוות, מצוד אחר המתנקש
2 הרוגים ו-6 פצועים במסיבת בית בנתניה; החשוד כנראה עזב - ושב עם נשק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל המשפחה הייתה עדה לאירוע הקשה הזה". בית משפחת פרחאן בנתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אותו בן משפחה, שעובד בחנות המשקאות שבבעלות המשפחה, זעם על הצגת המשפחה בכלי התקשורת כמשפחת פשע. לדבריו, "יש פה אימא מבוגרת, חמישה אחים ושתי אחיות שצריכים לקרוא את הדברים הקשים האלה. לא מספיק שהיינו צריכים להתפלל להחלמתו של יוני".

הוא הבהיר: "אנחנו לא בקטגוריה של משפחת פשע. אנחנו אנשים פשוטים שעובדים מהבוקר עד הלילה". לדבריו, "אנחנו רק רוצים להנמיך את הלהבות, אנחנו לא סלבס שמחפשים את אור המצלמות, ורק רוצים שהחיים של כולנו יחזרו במוקדם למסלולם".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
רון יעקב ואביב בוארון, נרצחו באירוע הירי בנתניה. פברואר 2017. פייסבוק, אתר רשמי
היורה טרם נלכד. יעקב ובוארון/אתר רשמי, פייסבוק

מלבד שני ההרוגים, באירוע הירי נפצעו גם שישה בני אדם, בהם שניים באורח בינוני והיתר באורח קל. על פי הערכת המשטרה, הירי במהלך האירוע שבו נכחו כ-20 בני משפחה וחברים, נועד לחסל את האחים יוני ודורי פרחאן, בני 18 ו-19. מחקירת המשטרה עולה כי בשלב מסוים במסיבה התגלע ויכוח במעורבותו של אחד מהאורחים. על פי החשד, אותו צעיר יצא מהאירוע, שב לאחר זמן קצר - ופתח בירי לכל עבר. טרם התבררה זהותו ונמשכים המאמצים לאיתורו של היורה.

מאז האירוע, עשרות בני משפחה וחברים הגיעו לבתי המשפחות של שני ההרוגים. ניקול, דודתו של בוארון, סיפרה לאחר הירי לוואלה! NEWS: "אני לא מעכלת שהוא איננו, הילד הטוב והמלא שמחת חיים הזה". הוא הוסיפה כי הוא היה "ילד מדהים, אהב את החיים, תמיד היה מוקף בחברים וחברות. בלתי נתפס".

ניידת מד"א. מד"א
"אף אחד לא מאחל לעצמו שמישהו יתחיל לרסס בבית". כוחות החירום בזירת הירי, ביום שני/מד"א

אבי, חבר ילדות של השניים, אמר ביציאה מבית משפחת בוארון כי ההרוגים "פשוט נקלעו לסיטואציה הזויה. הם באו לחגוג עם חבר שגר שם בבית ונרצחו על לא עוול בכפם". הוא הוסיף כי החברים "לא מעכלים את האובדן. הם פשוט מסכנים, נקלעו לאירוע ושלמו בחייהם".

שי בנג'ו, חבר ילדות נוסף של השניים, אמר: "גדלנו ביחד ועכשיו הם אינם. אהבתי אותם כמו אחים שלי. כמה חוויות משותפות ואירועים עברנו ביחד, כשהתעוררתי בבוקר חשבתי שמדובר בסיוט, לא מאמין שלקחו לנו אותם". חבר אחר ספד לשניים בפייסבוק וכתב: "איך הגענו למצב ששני ילדים טובים שיושבים בחצר פשוט יורים בהם? מי המנוול שלקח את הנשמות הטובות האלה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully