וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: בן 90 חגג יום הולדת בחדר הכושר

2.3.2017 / 13:35

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד נדב סלע בגין רצח אשתו דור כרסנטי, שני ילדיהם בנימין ויוסף בני השנה והשנתיים, ובנם של חברי המשפחה נחמן עתיה בן ה-12, וניסיון רצח אחיו, נתן בן ה-11 במושבה מגדל לפני כחודש. כתב האישום, המתפרס על שני עמודים בלבד, מתאר שלב אחר שלב את רצח האישה, שני בניה ובן השכנים, כמו גם את הדרך שבה ניצל נתן.

עם הגשת כתב האישום התפרצה רוית כרסנטי, אם הנרצחת, על הנאשם: "אני מקווה שבית המשפט יעשה איתו דין ויישאר בכלא עד יומו האחרון". כרסנטי סיפרה: "הייתה לי ילדה מדהימה, שעשתה לו כל כך טוב, אם מדהימה עם ילדים מדהימים". באולם היא הציגה את תמונות ילדיה ואמרה כי "היה לי חשוב שיראה מה הוא לקח לנו, איזה אוצרות. מאז מה שראיתי בעיניי, נגמרו חיינו, נגמר האושר, אלו מראות שלא יעזבו אותנו, רצח בדם קר".

התקלה הטכנית שאירעה הבוקר בבידוק הביטחוני בנמל התעופה בן גוריון וגרמה לתורי ענק, תוקנה והפעילות תשוב בקרוב לסדרה. עם זאת, 400 מזוודות של נוסעים שהמריאו ליעדיהם נותרו בארץ.

הצלם וחתן פרס ישראל דוד רובינגר הלך הבוקר לעולמו בגיל 92. שרת התרבות רגב ספדה לו ואמרה: "רובינגר תיעד בעדשתו את סיפורי חיינו בארץ הזו. הוא האיש שהיה שם וידע להנציח רגע אחד של היסטוריה".

הנה מראה שלא רואים כל יום:. הצעיר שבתמונה חגג 90 והחליט לבלות את יום הולדתו בחדר הכושר, עם תרגילי המתח. קצת השראה למי מכם שעדיין מתקשה לקום מהכורסא.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully