וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשתה הדוגמנית בביקיני למגיש שליטף את ישבנה בשידור חי?

7.3.2017 / 7:59

כשהרגישה שהמגיש אשר מורח על גופה קרם הגנה בתוכנית טלוויזיה מגזים, הדוגמנית הברזילאית לא היססה ושלחה סטירה מצלצלת לפניו, לפני שנטשה את האולפן בזעם. צפו בתקרית הוויראלית

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

דוגמנית ברזילאית אנונימית למדי, הפכה לכוכבת ויראלית לאחר שהוזמנה לתוכנית טלוויזיה מקומית בכדי לקדם קרם הגנה. במהלך התוכנית, היא התבקשה לאפשר למגיש למרוח על גופה את הקרם, כדי להדגים לצופים מהי הדרך הנכונה להשתמש בו.

מגיש נוגע בדוגמנית וחוטף בראש. צילום מסך
נתפס על חם. המגיש בפעולה/צילום מסך

עוד בנושא

עוד באותו נושא

דוגמנית העבירה שידור חי בפייסבוק בלי לשים לב שרואים לה את החזה

לכתבה המלאה

בהתחלה הכול עבר חלק. המגיש מרח את ידיה ואת כתפיה, אך אט אט החל לרדת למטה עם ידיו. כשאותה דוגמנית הרגישה שהמגיש מתחיל לגעת באזורים מעט אינטימיים, היא בחרה להזהיר אותו תחילה. "לא. זה הישבן שלי", היא נשמעת לוחשת לו. הוא הפסיק לרגע, אך בחר להתעלם ושוב חפן את ישבנה של הדוגמנית - והכל בשידור חי. הדוגמנית לא היססה לרגע, ושלחה סטירה מצלצלת לפניו, לתדהמת אנשי ההפקה, והמגיש הנוסף שנאלץ להתערב כדי לנסות ולהרגיעה.

למרות זאת, היא לא ויתרה. היא זעמה, סיננה אל עבר המגיש שנגע בה מספר מילים ויצאה מהאולפן, תוך כדי שאיימה עליו שתכה אותו שוב.בתקשורת הברזילאית דיווחו על המקרה בהרחה והנהלת הערוץ בו שודרה התוכנית מסרה כי המגיש הוזמן לשיחת נזיפה.

צפו בקטע המלא ושיפטו בעצמכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זעמה, בצדק?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully